Gå til innhold

Kjøpe Bioshock med steam?


Anbefalte innlegg

Fungerer greit fra Steam nå, ligger på 800 KB/s.

 

Fra steam så er det billigere en fra eska, koster kun 320kr mens nytt koster fra 450-600.

Du slepper også å bruke cd og registering av cd-key på steam.

 

Og nesten viktigst med Steam: man slipper å gå til spillsjappa.

9359172[/snapback]

Enig! Håper det blir sånn med crysis også :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kun prøvd demoen foreløpig, og gleder meg til å spille hele spillet. Tror nok dette blir en finfin spillopplevelse. Dessverre er jeg nødt til å anskaffe spillet på ulovlig vis da jeg naturligvis nekter å kjøpe et spill med secuROM, og begrensninger på antall maskiner man får installere spillet. Litt synd de ødelegger for seg selv ved å oppmuntre folk til å piratkopiere det.

Endret av stalker.
Lenke til kommentar
Har kun prøvd demoen foreløpig, og gleder meg til å spille hele spillet. Tror nok dette blir en finfin spillopplevelse. Dessverre er jeg nødt til å anskaffe spillet på ulovlig vis da jeg naturligvis nekter å kjøpe et spill med secuROM, og begrensninger på antall maskiner man får installere spillet. Litt synd de ødelegger for seg selv ved å oppmuntre folk til å piratkopiere det.

9360234[/snapback]

 

 

Teiteste unnskyldningen for piratkopiering jeg har hørt på en god stund!

9360288[/snapback]

 

De har ihvertfal mistet èn kunde.

9349530[/snapback]

 

Fy f*** for en sutring på folk i denne tråden! Ok, to installeringer var nå lite, men hvem i huleste installerer et spill 5 ganger, uten å avinstallere det? Jeg vet ikke med dere, men jeg spiller vanligvis på en PC, og etter å ha spilt et spill i en viss periode, kutter jeg det ut og AVINSTALLERER spillet.

 

Hvis jeg igjen vil spillet seinere en gang, så har jeg fortsatt fem installs.... Vær nå heller glade for at 2k hører på folks klager folks, dette er ingen grunn til å gå glipp av det som sannsynligvis er årets beste spill!

9356356[/snapback]

 

Det er allerede nevnt flere eksempler på folk som har et bruksmønster der dette er et problem, jeg skjønner godt folk ikke liker tanken på at man ikke får lov til å installere spillet sitt så ofte man vil. At folk ikke kjøper det på grunn av dette er bra, og fører til reell påvirkning av salget og deres metoder. Å fremstille det som at man burde være glad for at ting går fra forferdelig til ille ser jeg på som skivebom.

 

Ellers har jeg vansklig for å se hvordan dette skal hindre pratkopiering, aktiveringen og CD-sjekken må unasett crackes, og når det er gjort kan man fint installere spillet ville jeg tro, så denne piratkopieringsargumentasjonen ser jeg foreløpig på som et dårlig påskudd.

 

AtW

9362666[/snapback]

 

Synes det svaret var ganske forklarende.

Lenke til kommentar

Har æ i etternavnet mitt, men har aldri hatt problemer med kjøp over steam...

Så fordømt irriterende å lese om folk med 5-6 Mb i nedlastingshastighet :nei: gher i huset er det noen forstyrrelser av et eller annet slag, så lenge man ikke sitter med bærbar direkte oppkoblet til routeren er alt over 100 kb/s bra

Endret av Multekrem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...