Gå til innhold

Kjøpe Bioshock med steam?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe Bioshock gjennom steam, men får ugyldig visakode når jeg prøver, dette kan skyldes to grunner.

 

De tar ikke i mot Europeisk/Norsk VISA enda slik at disse blir avslått.

 

Jeg har Ø i etternavnet mitt, og da de ber med om å skrive mitt navn nøyaktig som det stør på mitt kort, fungerer ikke Æ Ø eller Å på steam.

 

Noen som har prøvd å kjøe spillet på steam?

 

PS: grunnen til at jeg vil kjøpe det på steam er at da har jeg spillet for godt, for det ligger inne i min steam konto og fordi $ kursen er så lav nå at spillet blir billigere enn i buitikk.

Endret av ilamoey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe Bioshock gjennom steam, men får ugyldig visakode når jeg prøver, dette kan skyldes to grunner.

 

De tar ikke i mot Europeisk/Norsk VISA enda slik at disse blir avslått.

 

Jeg har Ø i etternavnet mitt, og da de ber med om å skrive mitt navn nøyaktig som det stør på mitt kort, fungerer ikke Æ Ø eller Å på steam.

 

Noen som har prøvd å kjøe spillet på steam?

 

PS: grunnen til at jeg vil kjøpe det på steam er at da har jeg spillet for godt, for det ligger inne i min steam konto og fordi $ kursen er så lav nå at spillet blir billigere enn i buitikk.

9337151[/snapback]

 

 

Er du under 18 med ett sånt ungdoms-visa kort ting sak?

 

Samme problemet, jeg drar heller i butikkene og kjøper.

 

Grunnen er vell at det der under 18 kort ting saken er vell rett og slett et bank kort og ikke et kredittkort, har jeg rett?

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe Bioshock gjennom steam, men får ugyldig visakode når jeg prøver, dette kan skyldes to grunner.

 

De tar ikke i mot Europeisk/Norsk VISA enda slik at disse blir avslått.

 

Jeg har Ø i etternavnet mitt, og da de ber med om å skrive mitt navn nøyaktig som det stør på mitt kort, fungerer ikke Æ Ø eller Å på steam.

 

Noen som har prøvd å kjøe spillet på steam?

 

PS: grunnen til at jeg vil kjøpe det på steam er at da har jeg spillet for godt, for det ligger inne i min steam konto og fordi $ kursen er så lav nå at spillet blir billigere enn i buitikk.

9337151[/snapback]

 

 

Er du under 18 med ett sånt ungdoms-visa kort ting sak?

 

Samme problemet, jeg drar heller i butikkene og kjøper.

 

Grunnen er vell at det der under 18 kort ting saken er vell rett og slett et bank kort og ikke et kredittkort, har jeg rett?

9338258[/snapback]

 

100% rett, før du er 18 får du ikke "ekte" visa, da VISA jo er kredittkort. Det du får før du er 18 er muligheten til å bruke kortet ditt på alle terminaler som det står VISA på ;)

Lenke til kommentar
Du kan få Visa kort når du er under atten, det er no problem! Ta med foreldrene dine i banken, de må underskrive på at det er greit :)

 

EDIT: Ja, jeg spurte i banken, det fungerer på nettet :)

9338496[/snapback]

 

 

Jepp, fikk mitt Visa kort når jeg var 17 år. Måtte bare ha underskriften fra begge foreldre om at dette var greit, og en av foreldrene var med i banken.

Lenke til kommentar

Hei

 

Prøvde igjen i dag, allt fungerte fint. Erstattet ø med o i etternavn. Da gikk allt som smurt. Tror jeg må ha hatt en trykkleif eller lignede sist gang.

 

Og bare for alle dere som maser om visa electron. He he

Jeg er 28 år i fast jobb, har dermed VISA Total fra DNB NOR :whistle:

 

Er ikke bare dere unggutta som liker å spille litt vet du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...