Gå til innhold

Kommer det flere Max Payne-spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Max Payne 2 - The Fall of Max Payne, er rett og slett en evig klassiker! :love: At den solgte dårlig er for meg helt uforståelig! :dontgetit:

Skjønner det ikek jeg heller. Ett av de veldig få spillene jeg kan si jeg digger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har spelt det ein gong hjå ein kompis. Sjølv om eg ikkje har spelt meir, synest eg det såg digg ut og har hatt lyst til å spele det. Alan Wake kjem eg til å kjøpe til enten X360 eller PC.

Alan Wake ser berre digg ut! :dribble:

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Aner ikke hvem som har laget den traileren der, eller hvordan de har fått lov til å bruke Max Payne navnet, men det der er definitivt ikke den ekte Max Payne filmen.

Kan ramse om noen enkle punkter om hvorfor dette ikke er den ekte filmen for de som er nysgjerrig på hvorfor jeg påstår det.

1. Filmen har ingen skuespillere tilknyttet prosjektet enda.

2. Filmingen starter i løpet av noen måneder.

3. Det er 20th Century Fox som utgir filmen.

4. Collision Films og Firm Films produserer filmen.

5. Regissøren er John Moore, som står bak filmer som 'Behind Enemy Lines', 'Flight of the Phoenix' og 'The Omen'.

6. Og som nevnt, så ryktes det at Mark Wahlberg muligens skal spille Max Payne. Etter å ha sett han i 'Shooter' og 'The Departed', så er dette etter min mening ikke noe dårlig valg om det skulle stemme.

Så da er det jo bare opp til dere å ta en titt på traileren igjen, se på mine punkter og legge sammen to og to og komme frem til at den traileren ikke har noe med Max Payne filmen å gjøre i det hele tatt.

Endret av Cappo
Skrevet

Max Payne... å jeg hadde de spilla en gang men solgte det på Qxl, likte 2-ern så godt, spilte gjennom den flere ganger :)

husker spesielt den banen i leilighet huset hans, spilte den sikkert 50 ganger :D

• 5 måneder senere...
Skrevet
De som laget Max Payne holdt på med et nummer 3, men ga det opp for å lage Alan Wake.

hvor har du det fra?

"Late yesterday, during a conference call related to their latest financial results, one analyst asked boss-man Strauss Zelnick about the possibility of a new Max Payne game - the IP also being turned into a movie as as you read this.

"In terms of Max Payne, we will sell no wine before its time. It's a little early to comment on any particular title," the big cheese teased in response to the question. "But we have a lot of interesting things going on.""

Tolk som dere vil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...