Gå til innhold

1 dag igjen å leve, Hva gjør du?


ZsaZsa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Ta en røyk mens jeg spiller CS.

- Slå LCD skjermen min hardt når jeg blir forbanna.

- Slå noen jeg ikke kjenner i trynet, hardt.

- Stjele noe fra en butikk, noe smådyrt.

- Knuse PC-musa, TVen, webcameraet, høytalerne, nettverkskortet, mobiltelefonen, digitalkameraet, PS2en... du tar poenget.

- Kjøre på en dyr bil med bilen min.

- Betale kinoen alle pengene jeg har for å sitte alene i luksus-salen, drikke champagne og se på en jævlig bra film før jeg sovner inn :)

Lenke til kommentar
- Ta en røyk mens jeg spiller CS.

- Slå LCD skjermen min hardt når jeg blir forbanna.

- Slå noen jeg ikke kjenner i trynet, hardt.

- Stjele noe fra en butikk, noe smådyrt.

- Knuse PC-musa, TVen, webcameraet, høytalerne, nettverkskortet, mobiltelefonen, digitalkameraet, PS2en... du tar poenget.

- Kjøre på en dyr bil med bilen min.

- Betale kinoen alle pengene jeg har for å sitte alene i luksus-salen, drikke champagne og se på en jævlig bra film før jeg sovner inn :)

9415536[/snapback]

 

Det er da du angrer når du finner ut at legen tok feil og du lever i 50 år til.

 

Jeg ville ha prøvd å få ned last boss BT så hadde jeg gitt bort gullet mitt og kanskje kontoinformasjonen.

 

(om man ser flight 91 eller hva den heter , de som visste at dem skulle dø så ringer dem familien sin og sier klisje ting og koden til safen )

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tatt ut alle pengene mine fra banken. og deretter bruke masse penger på damer og biler og resten skulle jeg sløst bort ^^

 

edit: Skulle også gjort det siste som Olum skriver under meg her :p

 

Hadde sikkert vært fett å prøve heroin fordi jeg har hørt at det enten er deilig ellers så blir du bare helt retard med en gang

 

edit 2: Dratt til Telenor og sprengt alt som kan kalles trådløst nettverk inkludert kundeservicen :realmad:

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...