Gå til innhold

Hard Cap for Resilience.


Anbefalte innlegg

Kanskje litt interessant for dere PvPere som browser dette forumet:

 

http://www.gameriot.com/blogs/Kamis-rants/...resilience-cap/

 

Som dere ser viser det seg at mitigation paa crits cappes paa 25%, eller 492.5

resilience, det er enda ikke bekreftet hvorvidt sjansen for at du blir crittet kan overskride 12.5%.

Frem til season3 er vel egentlig ikke dette saa aktuelt for de fleste, da bare warlocks og priests kan faa den resiliencen med itemizationen som er naa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zelda, Priest sett(ene) har rett og slett mere resillience på seg. Og blessed resillience increaser ikke resillience. Det gir deg 60% sjangse til å bli crit immune i 6 sec etter å ha mottat ett crit (reducer ikke dmg taken fra crits, da man er immune, dette med 3/3 points. Det decreaser ikke dmg taken av crits som sagt.

Lenke til kommentar

Sitter på 460 resillence. Er ikke bare warlocks og priests som kan få 500. Hadde jeg brukt 8 resi og den 10 resi gem'en og gått for blade + off hand istedenfor Staff så hadde jeg basert 500.

 

Glad det er en cap egentlig. Det betyr forhåpentligvis at det vil bli en økning på de offensive statsene til klassene i S3, istedenfor bare pøse på med sta/resi.

Endret av cve
Lenke til kommentar
Sitter på 460 resillence. Er ikke bare warlocks og priests som kan få 500. Hadde jeg brukt 8 resi og den 10 resi gem'en og gått for blade + off hand istedenfor Staff så hadde jeg basert 500.

 

Glad det er en cap egentlig. Det betyr forhåpentligvis at det vil bli en økning på de offensive statsene til klassene i S3, istedenfor bare pøse på med sta/resi.

9338558[/snapback]

 

Hvilken class spiller du cve, armory profile er fint ogsaa?

Endret av Tranqallac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...