Gå til innhold

Iphone til Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så har tydeligvis O2 blitt de første til å få iPhone i Europa. Morsomt for de sikkert.

 

Ca. 800 dyrere enn i USA, det var vel som forventet.

Ikke 3g...

Lurer fremdeles på hva som fikk så mange til å være sikre på at den skulle komme med 3g.

3G er jo fremdeles ikke et must for alle, ikke engang for meg, jeg bare hang meg opp i det fordi så mange var så skråsikre på at den europeiske modellen kom til å bli forskjellig fra den amerikanske.

Lenke til kommentar
Jeg kjøper fra USA neste uke. Heller det enn å vente et halvt år på en som kommer til Norge...

9521712[/snapback]

 

Ikke dumt det. Har hatt min en ukes tid og storkoser meg med den. Dette innlegget ble skrevet på min iPhone. :-)

9525005[/snapback]

 

 

Hvor i USA bestiller dere iPhone? Jeg vil bestille også, men vet ikke hvor jeg skal gjøre det. Prøvde Apple Store, men de leverer jo ikke utenfor USA.

Lenke til kommentar

I stand corrected....verken MMS eller 3G enda ja...

 

 

EU får samme sak som selges i USA virker det faktisk som, og Jobbs har sakt at grunnet en standby tid på 2-3 timer med 3G så kommer dette ikke før i neste generasjon iPhone..

 

2-3 Timer skjønner jeg egentlig når telefonen aldri slår seg av og søker etter oppdateringer kontinuelig både for software og eventuelt mail om du har satt den opp med mail...

Lenke til kommentar
Jeg kjøper fra USA neste uke. Heller det enn å vente et halvt år på en som kommer til Norge...

9521712[/snapback]

 

Ikke dumt det. Har hatt min en ukes tid og storkoser meg med den. Dette innlegget ble skrevet på min iPhone. :-)

9525005[/snapback]

 

 

Hvor i USA bestiller dere iPhone? Jeg vil bestille også, men vet ikke hvor jeg skal gjøre det. Prøvde Apple Store, men de leverer jo ikke utenfor USA.

9529252[/snapback]

 

 

eBay FTW, finn en selger som har bra rykte så ordner det seg somregel.

Lenke til kommentar
Jeg kjøper fra USA neste uke. Heller det enn å vente et halvt år på en som kommer til Norge...

9521712[/snapback]

 

Ikke dumt det. Har hatt min en ukes tid og storkoser meg med den. Dette innlegget ble skrevet på min iPhone. :-)

9525005[/snapback]

 

 

Hvor i USA bestiller dere iPhone? Jeg vil bestille også, men vet ikke hvor jeg skal gjøre det. Prøvde Apple Store, men de leverer jo ikke utenfor USA.

9529252[/snapback]

 

 

Ok! Takker:-)

 

Hvordan er det å skrive sms feks. Har den norske bokstaver ÆØÅ ?

 

eBay FTW, finn en selger som har bra rykte så ordner det seg somregel.

9529305[/snapback]

Lenke til kommentar
Jeg kjøper fra USA neste uke. Heller det enn å vente et halvt år på en som kommer til Norge...

9521712[/snapback]

 

Ikke dumt det. Har hatt min en ukes tid og storkoser meg med den. Dette innlegget ble skrevet på min iPhone. :-)

9525005[/snapback]

 

 

Hvor i USA bestiller dere iPhone? Jeg vil bestille også, men vet ikke hvor jeg skal gjøre det. Prøvde Apple Store, men de leverer jo ikke utenfor USA.

9529252[/snapback]

 

 

Ok! Takker:-)

 

Hvordan er det å skrive sms feks. Har den norske bokstaver ÆØÅ ?

 

eBay FTW, finn en selger som har bra rykte så ordner det seg somregel.

9529305[/snapback]

9529318[/snapback]

 

 

Blir uten ØÆÅ om du ikke kan laste ned "skandinavisk" ordbok eller firmware i fremtiden.

Lenke til kommentar
Jeg kjøper fra USA neste uke. Heller det enn å vente et halvt år på en som kommer til Norge...

9521712[/snapback]

 

Ikke dumt det. Har hatt min en ukes tid og storkoser meg med den. Dette innlegget ble skrevet på min iPhone. :-)

9525005[/snapback]

 

 

Hvor i USA bestiller dere iPhone? Jeg vil bestille også, men vet ikke hvor jeg skal gjøre det. Prøvde Apple Store, men de leverer jo ikke utenfor USA.

9529252[/snapback]

 

 

Ok! Takker:-)

 

Hvordan er det å skrive sms feks. Har den norske bokstaver ÆØÅ ?

 

eBay FTW, finn en selger som har bra rykte så ordner det seg somregel.

9529305[/snapback]

9529318[/snapback]

 

 

Blir uten ØÆÅ om du ikke kan laste ned "skandinavisk" ordbok eller firmware i fremtiden.

9529340[/snapback]

 

Feil, det går fint ann å endre tastaturet til norsk. Finnes en uoffisiell "plugin" som løser det problemet =)

Lenke til kommentar
I stand corrected....verken MMS eller 3G enda ja...

 

 

EU får samme sak som selges i USA virker det faktisk som, og Jobbs har sakt at grunnet en standby tid på 2-3 timer med 3G så kommer dette ikke før i neste generasjon iPhone..

 

2-3 Timer skjønner jeg egentlig når telefonen aldri slår seg av og søker etter oppdateringer kontinuelig både for software og eventuelt mail om du har satt den opp med mail...

9529298[/snapback]

Det er ikke 2-3 timer standby, det er 2-3 ringing..

Lenke til kommentar
Daeron: Hvilket program har du lagt inn på din Iphone? Har ikke funnet et eneste et som jeg har kunnet installere på min samboers telefon. Og nei, websider som kjøres i nettleseren er ikke å anse som programmer.

9530918[/snapback]

 

Svarer selv om du ikke rettet spørsmålet til meg. Har du lagt inn Installer.app? Jeg har mange programmer på min og alle er installert via dette programmet. Ta en titt her hvis du ikke har dette. http://iphone.nullriver.com/beta/

Lenke til kommentar

Nå som det er så enkelt å unlocke på egenhånd?

Uansett, så har Installer.app ikke så mye med det å gjøre siden telefonen må være unlocket før man kan bruke det. Så, uansett om man har en unlocked telefon fra Plemix, så "må" man fortsatt installere Installer.app for å installere programmer på enkleste måte.

Endret av Snarph
Lenke til kommentar
Daeron: Hvilket program har du lagt inn på din Iphone? Har ikke funnet et eneste et som jeg har kunnet installere på min samboers telefon. Og nei, websider som kjøres i nettleseren er ikke å anse som programmer.

9530918[/snapback]

 

Svarer selv om du ikke rettet spørsmålet til meg. Har du lagt inn Installer.app? Jeg har mange programmer på min og alle er installert via dette programmet. Ta en titt her hvis du ikke har dette. http://iphone.nullriver.com/beta/

9531626[/snapback]

 

Det er aktuelt også. Stor sjanse for at jeg må betale toll hvis jeg bestiller derifra? Måtte du?

Endret av loozet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...