Gå til innhold

Neonode er i salg


2mmen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg mener det er ett skritt tilbake. De fleste kjører QVGA skjerm og det er vel kun billigtelefoner som enda kjører 176 x 220.

 

Neonode sa selv at de lærte av floppen med N1, men hva har de lært? N2 er ikke mye bedre rent spesifikasjonsmessig.

9348598[/snapback]

Det er sant, ikke mye å skryte av.

Ting som helt klart burde vært med var EDGE og høyere oppløst skjerm.

Endelig har den fått Bluetooth og antenna skal også være forbedret (Når jeg hadde N1m mista jeg dekninga på jobben - inne i en butikk).

 

Men det er jo noe med Neonode som får meg til å kjøpe da... det er jo en liten, stilig telefon som ikke alle og enhver vil gå rundt med.

Har nesten sluttet å bruke min HTC S710 fordi den har blitt så vanlig.

Lenke til kommentar

Det er akkurat denne nytenkingen som tenner meg også. Jeg er helt klar over at den er teknologisk tilbakestående, men egentlig bryr jeg meg ikke. Jeg har nå en i-mate med mange funksjoner og duppeditter, men strengt tatt bruker jeg de ikke. Jeg har 512MB minnekort, men hører nesten aldri på musikk. Det har jeg MP3-spiller til. Jeg har kamera på den, men det bruker jeg enda sjeldnere, slikt har jeg både lommekamera og speilrefleks til. Jeg har Wi-Fi. Kjekt noen ganger, men jeg har også tilgang til en PDA om jeg vet jeg får bruk for det.

 

I tillegg har jeg en joystick som nekter å fungere mer enn 50% av gangene, taster som plutselig taster 3 ganger i stedet for 1 og en operativsystem som ofte henger litt ved multitasking. Likevel digger jeg også den telefonen, fordi den er (i hvert fall var) noe som ikke alle har (eller hadde for to år siden).

 

Jeg tar i mot N2 med åpne armer, og håper på en N3 etterhvert også :)

Lenke til kommentar
Spennende mobil, men lommeboka godtar ikke slike investeringer for tiden! :(  Er det mulighet for at denne kommer i norske butikkhyller etter hvert?

9357895[/snapback]

Det er mulig. Blir ikke noen av de store leverandørene tyder det på, men Neonode skal være i samtaler med noen distributører i Norge.

Lenke til kommentar

Har ikke fått brukt min så veldig mye enda, men jeg ladet den for første gang natt til i dag og jeg har fortsatt litt over halvt batteri igjen. Dette med MASSE trykking og leking, noen sms og et par samtaler. Jeg er godt fornøyd så langt. I morgen er det full arbeidsdag med masse telefonbruk. Da får den virkelig kjørt seg. Oppdaterer i morgen med hvordan det har gått. :)

Lenke til kommentar

Lovte en liten oppdatering ang. batteritid. Har brukt telefonen i hele dag på jobben (MYE ringing) samt som MP3-spiller frem og tilbake og jeg har fortsatt halvt batteri igjen. Må si meg godt fornøyd, selv om jeg med mitt bruk må lade den hver natt.

 

Slenger ved et par bilder av skjønnheten.

 

dscn0413-20070827-193812.jpg

 

En liten pekepinn på hvor liten den faktisk er.

 

dscn0410-20070827-194149.jpg

 

EDIT: Fått din nå, Datating?

Endret av Snarph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...