Gå til innhold

Neonode er i salg


2mmen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten, hvordan tracker jeg den? UPS's tracking nummer må jo være på 25 tall mens jeg fikk tre bokstaver og 6 tall..

9416866[/snapback]

 

 

 

Hvordan fikk dere den?

ser at det står at den kom på døra med UPS, men ringte de eller sendte epost etc. før de kom?

9377686[/snapback]

UPS kom med min på døra. De ringte ikke til meg først.

De leverer vel mellom 8 og 16.

Er du ikke hjemme første gang de prøver å levere så vil de legge igjen en lapp når de prøver igjen neste gang.

Hvis du bestiller kan du ringe til Neonode etter et par dager å få sporingsnummer så kan du følge mobilen på veien til Norge.

9377898[/snapback]

 

hentet fra en annen tråd! ^^

 

 

 

Legger ut norske T9'en hvis noen er interessert..

T9NorwegianLdb.zip

Endret av nerval
Lenke til kommentar

Fikk mitt eksemplar i dag.

Ved første oppstart tok det mellom 0.5 og 1 minutt før skjermen ble hvit, og telefonen rebootet.

 

Dette skjer konstant, med omtrent samme oppetid;

autoreboot --30-60sek--> autoreboot.

 

Noen som har vært borti det samme? Litt kjipt om jeg må sende hele greia tilbake etter 5 minutter.

 

Hvor lang tid tar forresten en oppdatering av firmware? Kommer jeg til å rekke det på det de sekundene jeg har til rådighet?

 

 

Edit: Fikk oppdatert firmware, men det hjalp ikke.

Endret av desoup
Lenke til kommentar

La du inn nyeste firmware med en gang du fikk den?

Er visst en feil på den oppdateringen desverre så den funker ikke i det hele tatt, i verste tilfelle så ødelegger den minnekortet!

 

Jeg har også veldig problem i direkte sollys! Merket det først idag, hvor jeg trodde den hadde hengt seg, men så viste det seg at den ikke reagerte på det jeg trykket.. (Så det ved at joysticken fungerte som den skulle)

 

Ellers er jeg stor fornøyd med telefonen, og kan med glede anbefale den til hvem som helst! (som er ute etter en telefon, og ikke en mediakloss)

Lenke til kommentar
La du inn nyeste firmware med en gang du fikk den?

Er visst en feil på den oppdateringen desverre så den funker ikke i det hele tatt, i verste tilfelle så ødelegger den minnekortet!

 

Nei, den var sånn da jeg tok den ut av eska (med 2.1.247.4).

Oppdaterte til 2.1.247.5 uten at det utgjorde noen forskjell.

 

Ringte til support i england og fikk beskjed om at det sannsynligvis var minnekortet som var ødelagt, og at de skulle sende et nytt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har vært litt for lite i denne tråden ser jeg. Slettet noen poster relatert til kjøp og salg.

 

Alt videre forsøk på kjøp eller salg i denne tråden vil bli belønnet med advarselsøkning. Vi har et fint bruktmarked for slikt, og flere andre store norske steder deres produkter kan selges.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Kanskje et litt sært spørsmål, men er det mulig å slå av viberasjonen når man skriver meldinger? Uten at jeg har prøvd N2 virker dette litt irriterende  :)

9504292[/snapback]

Ja, du kan stille det inn på en skala fra None til 10. Personlig synes jeg det er fint med 5. Greit med en liten tilbakemelding om at jeg har trykket på en tast ;)

Lenke til kommentar

Problemet i sollyset er der fortsatt, men jeg kontaktet kundeservice for en uke siden, og de sa at de var klar over problemet og at det skulle fikses til neste firmware update som skulle komme om ca en uke i skrivende stund.

 

Kan komme tilbake da og debriefe :)

 

norsk t9 har jeg ikke fått til å fungere ennå, men leste rykter om at neonode skal etter hvert selges i utvalge butikker i Norge, og regner med at kommende updates til telefonen vil inneholde det.

 

Edit:Ok, så jeg installerte nyeste software update igår og må dessverre si at problemet i sollys vedvarer.. Ringte support nå nettopp som sa at de skulle kontakte meg igjen i nær fremtid. Kan skrive hva de sier når den tid kommer..

 

For øvrig må jeg skrive at problemet gjelder bare et fåtall av telefoner.. Har en venn som ikke har merket noe til det i det hele tatt, så jeg hadde nok bare uflaks!

 

Edit2: Jess, da må jeg sende inn telefonen gitt. Fikk mail fra support i hvor det sto følgende:

 

"Dear Mr ******,

 

In response to your recent enquiry, I am contacting you to inform that we have made arrangements for your N2 to be exchanged.

 

We would like to ask you to return your N2 to us. On receipt of your returned N2 including the original accessories, we will send out your replacement phone. Please follow the below steps:

 

1. Place your N2 securely in a suitable box, preferably the original packaging. Please remember to include all original accessories in the parcel.

 

2. We will send out a return label to you. On receipt of this label, please ensure you attach it to the parcel. The label will show the below return/RMA number:

 

*******

 

Please use this number for future reference should you have any further queries.

 

3. Full instructions will be provided with the label, including a telephone number for our courier UPS. Please contact the courier at the local number provided to arrange a suitable collection date.

 

Should you have any further questions, you may contact us at www.neonode.com or by phoning us on: 0044 (0) 845 6022645

 

Best Regards,

 

Neonode Customer Support"

 

Får håpe at min neste fungerer da :)

Endret av Riccardo
Lenke til kommentar
Problemet i sollyset er der fortsatt, men jeg kontaktet kundeservice for en uke siden, og de sa at de var klar over problemet og at det skulle fikses til neste firmware update som skulle komme om ca en uke i skrivende stund.

 

Kan komme tilbake da og debriefe :)

 

norsk t9 har jeg ikke fått til å fungere ennå, men leste rykter om at neonode skal etter hvert selges i utvalge butikker i Norge, og regner med at kommende updates til telefonen vil inneholde det.

 

Edit:Ok, så jeg installerte nyeste software update igår og må dessverre si at problemet i sollys vedvarer.. Ringte support nå nettopp som sa at de skulle kontakte meg igjen i nær fremtid. Kan skrive hva de sier når den tid kommer..

 

For øvrig må jeg skrive at problemet gjelder bare et fåtall av telefoner.. Har en venn som ikke har merket noe til det i det hele tatt, så jeg hadde nok bare uflaks!

 

Edit2: Jess, da må jeg sende inn telefonen gitt. Fikk mail fra support i hvor det sto følgende:

 

"Dear Mr ******,

 

In response to your recent enquiry, I am contacting you to inform that we have made arrangements for your N2 to be exchanged.

 

We would like to ask you to return your N2 to us. On receipt of your returned N2 including the original accessories, we will send out your replacement phone. Please follow the below steps:

 

1. Place your N2 securely in a suitable box, preferably the original packaging. Please remember to include all original accessories in the parcel.

 

2. We will send out a return label to you. On receipt of this label, please ensure you attach it to the parcel. The label will show the below return/RMA number:

 

*******

 

Please use this number for future reference should you have any further queries.

 

3. Full instructions will be provided with the label, including a telephone number for our courier UPS. Please contact the courier at the local number provided to arrange a suitable collection date.

 

Should you have any further questions, you may contact us at www.neonode.com or by phoning us on: 0044 (0) 845 6022645

 

Best Regards,

 

Neonode Customer Support"

 

Får håpe at min neste fungerer da :)

9518819[/snapback]

 

Litt kipt, men det virker jo som support tar dette på alvor. Greit å at dette ikke gjelder alle foresten.

 

Tro om finnes et script på en norsk T9 som fungerer?

 

Har foresten stresset en del med å få gjennom en ordre på Iphone til Aplle Store, men etter Apples siste pressemelding om mulig konsekevensen for de med unlocked phones ved oppdateringen av firmware tror jeg at jeg avventer det prosjektet og at det allikevel blir en N2 på meg ja :)

Lenke til kommentar

Jeg har nylig kjøpt meg en N2 og fryder meg mye over den.. :D Enkelt å skjønne brukergrensesnittet, og den har alt jeg trenger.. Har ikke noe bruk for super3G og EDGE jeg. Men jeg har noen spørsmål..

 

Hvordan setter man telefonen på lydløs/møte etc? Har ikke funnet noen profiler enda, men det bør da være det??

 

I tillegg får jeg ikke konfigurert MMS for chess selv om jeg mener at jeg har lagt inn opplysningene på riktig måte. Anyone? :)

 

Er det ikke mulig å gå tilbake i teksten/tallene når man har en skriveleif, må man slette seg tilbake dit?

 

Håper noen har noen svar til meg :) GOD HELG! -Stine-

Lenke til kommentar
Jeg har nylig kjøpt meg en N2 og fryder meg mye over den..  :D  Enkelt å skjønne brukergrensesnittet, og den har alt jeg trenger.. Har ikke noe bruk for super3G og EDGE jeg. Men jeg har noen spørsmål..

 

Hvordan setter man telefonen på lydløs/møte etc? Har ikke funnet noen profiler enda, men det bør da være det??

 

I tillegg får jeg ikke konfigurert MMS for chess selv om jeg mener at jeg har lagt inn opplysningene på riktig måte. Anyone?  :)

 

Er det ikke mulig å gå tilbake i teksten/tallene når man har en skriveleif, må man slette seg tilbake dit?

 

Håper noen har noen svar til meg :) GOD HELG! -Stine-

9592022[/snapback]

 

Hei Stine, enkleste måten å sette telefonen på lydløs er ved å dra opp høyre meny (innstillingsmenyen) klikke på audio og klikke på loudspeaker on. Da blir det loudspeaker muted, aka lydløs.

 

For å få MMS for chess er det bare å gå inn på chess' hjemmeside og velge MMS & WAP oppsett. Deretter velger du telefonen LG KE970 (Shine) og trykker send.

Når du mottar meldingene er det bare å åpne de så vil instillingene automatisk legge seg inn!

 

For å redigere teksten i sms så bruker du bare joysticken til å bla høyre/venstre og opp/ned. (Joysticken er "sølvknappen" mellom hullene foran) ;)

 

Mvh Riccardo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...