Gå til innhold

Neonode er i salg


2mmen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mobilguiden666: Trodde du likte litt spesielle telefoner jeg. :hmm:

 

Jeg har hvertfall bestilt min og etter en hyggelig samtale med Neonode ser det ut at den kommer om 2-3 dager.

Den har ikke så mange funksjoner, nei, men behovet for de aller fleste i dag er jo ikke større en dette!

Uansett så bruker jeg laptop eller en HTC til surfing via UMTS/EDGE, men hadde jo ikke gjort noe med EDGE så det går nogenlunde kjapt å hente mail.

Dette blir ikke min hovedtelefon, men en artig, liten en som man kan bruke ved siden av.

Lenke til kommentar
Jeg har hvertfall bestilt min og etter en hyggelig samtale med Neonode ser det ut at den kommer om 2-3 dager.

9322939[/snapback]

Jeg har bestilt på nettsiden deres for to dager siden, men har enda ikke mottatt noen bekreftelsesmail fra dem. Derfor sendte jeg dem en mail i går og spurte om de hadde mottatt bestillingen. De har ikke svart på denne heller! Elendig kundeservice?

Lenke til kommentar
Jeg har hvertfall bestilt min og etter en hyggelig samtale med Neonode ser det ut at den kommer om 2-3 dager.

9322939[/snapback]

Jeg har bestilt på nettsiden deres for to dager siden, men har enda ikke mottatt noen bekreftelsesmail fra dem. Derfor sendte jeg dem en mail i går og spurte om de hadde mottatt bestillingen. De har ikke svart på denne heller! Elendig kundeservice?

9335146[/snapback]

Ring dem da! Tok telefonen etter 30 sekunder på mandag formiddag.

Fullførte du betalingen får du jo bestillingsnummer og slikt opp på skjermen din også.

Lenke til kommentar

Ringer ikke så vanvittig mye uansett, så det går nok bra. Er mer spent på hvor lenge den holder ut med Blåtann aktivert, ettersom jeg har det aktivert hele tiden, siden jeg har Blåtannsystem på stereoen i bilen. Blir noen kjøreturer per dag, og jeg orker ikke skru av og på hele tiden, heller :p

 

Ang. ekstrautstyr; vil det komme bilholder og ikke minst 12V-lader?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...