Nyang Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Hei Jeg tenkte å beynne med aoe farming men jeg lurer på hvilken lvl man minst må være for at det skal gå? jeg er lvl 21:) Og hvis noen kunne gi meg en spec til aoe farming hadde jeg satt stor pris på det:) Takk for svar:)
Kimelimm Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Hmm... Er du Ally eller Horde? Hvis Horde, gå til The Barrens inni de junglene, som utenfore WC, etc, og i den "Fairy" plassen... Hvis du er Ally, så vet jeg ikke helt desverre!
Lycantrophe Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Kimmag har ikke peiling. Dropp ideen om AoE til du er i relativt høy level (40+) eller om du har en personlig healbot.
Nyang Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 Ok, takk for svar, jeg er Ally og grunnen til at jeg begynte med aoe farming var på grunn av jeg så den filmen In frost we trust og hadde lyst til å prøve det selv, lvl'et opp en mage til lvl 21 men fikk det ikke til, derfor jeg spørr litt:)
Lycantrophe Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Få litt erfaring, og levle ved å ta en og en mob, så skal du se at AoE kan bli attraktivt på senere levler.
Nyang Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 Ja det er kanskje en god ide:) men siden jeg ikke har så mye erfaring med mage ennå, så lurer jeg på burde jeg lvl'e opp i frost specc eller fire?
Lycantrophe Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Jeg ville si Fire. Frost er sikkert mer effektivt, bla bla, men det er grisekjedelig. Enspellspam og noe surivability. Fire gjort riktig kan være riktig så bra, scorch ftw.
Dewd Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Selv startet jeg med AoE grinding på level 22 og kjørte på til level 40, da ble jeg lei og invisterte i spell dmg gear/enchants og respec til vanlig frostbolt spam. The Art of Grinding var til stor hjelp for meg, eller rettere sagt, det var på grunn av denne guiden jeg startet med AoE grinding. Så snart du får Cold Snap, points i Imp. Blizzard og litt Stamina/Intellect [of the Eagle] gear er du egentlig klar.
Nyang Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 Tusen takk folkens. Dere har vært til stor hjelp. Jeg takker for alle svar Mvh Nassetass
Pilot_ Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Jeg ville si Fire. Frost er sikkert mer effektivt, bla bla, men det er grisekjedelig. Enspellspam og noe surivability. Fire gjort riktig kan være riktig så bra, scorch ftw. 9316577[/snapback] Survivability og mana effekttivt er jo stikkord når det kommer til levling. Høye crits og "dritgøy" synes jeg blir litt feil grunn å velge fire for.
TheIlluminated Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Har levlet 3stk mage til 60+ og jeg kan med hånden på hjerte si at fire er det beste valget hvis du har bra +int gear, frost er sabla kjedelig og tar mye lengre tid hvis du ikke skaffer +dmg gear og oppgraderer ofte. Men man må være ærlig å spille på den måten man ønsker ikke gå etter "det beste", finn den stilen som passer deg best.
øl_i_tastaturet Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Har levlet 3stk mage til 60+ og jeg kan med hånden på hjerte si at fire er det beste valget hvis du har bra +int gear, frost er sabla kjedelig og tar mye lengre tid hvis du ikke skaffer +dmg gear og oppgraderer ofte. Men man må være ærlig å spille på den måten man ønsker ikke gå etter "det beste", finn den stilen som passer deg best. 9319000[/snapback] Kan jeg spøre hvorfor du har levlet 3 mages til 60+? Og kan du med hånden på hjerte si at fire kan levle like raskt som frost? AoE anyone?
Bytex Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 (endret) AoE går egentlig ikke an før du er rundt level 40, fordi du ikke har riktige talents før da. AoE-farming er mye mere enn å bare spamme Instant Arcane Explosion. Frost er heller ikke noe gøy før du kommer endel opp i level, før det går det bare inn i hampen treigt med masse nedetid og lav damage. Endret 20. august 2007 av Bitex
øl_i_tastaturet Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 AoE går egentlig ikke an før du er rundt level 40, fordi du ikke har riktige talents før da. AoE-farming er mye mere enn å bare spamme Instant Arcane Explosion.Frost er heller ikke noe gøy før du kommer endel opp i level, før det går det bare inn i hampen treigt med masse nedetid og lav damage. 9319771[/snapback] Gjør som i In Frost We Trust. Han bruker ikke Arcane Explosion engang.
øl_i_tastaturet Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 På level 21? 9319786[/snapback] Han viser hva du gjør fra 20 og oppover.
Black&White Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 AoE går egentlig ikke an før du er rundt level 40, fordi du ikke har riktige talents før da. AoE-farming er mye mere enn å bare spamme Instant Arcane Explosion. 9319771[/snapback] AoE går veldig fint an før lvl 40. Starta på lvl 25 med min Mage. Humans i Hillsbrad fields gikk ned som fluer. Bare å stacke +int så det holder. Og litt +stamina så du ikke dør for ingenting. Kjøre på med blizzard, FN og CoC.
Aleksander- Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Du kan begynne på level 14. Skaff deg engineering og kjøp masse billige health pots. Dynamite + frost nova + AE spam gjør susen
Darth Kjell Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Vi trenger flere alliance AoE mages. Det er så morro å ganke de. En dispell magic og litt mana burn -> sett deg ned å le mens ditt stakkars offer får 10% durability loss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå