Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rad 62, sete 35.. Kommer med mitt Z-5500 anlegg, så blir vel brukbart med lyd.. Ikke at det er noe superanlegg men! Hehe.. Noen som har erfaringer med det anlegget på TG? Er det no vits? Hjemme låter det hvertfall høyt nok.. Hehe.. Mitt første TG i fjor, da ble det mest gaming og headset.. Hadde ikke anlegg..

Lenke til kommentar
hva skjer med lyd på 28 (PA), 27 og 26 og jeg sitter på 22.

 

det blir dritt fett, men ikke spill for høyt :p evt hvis dere ikke skal eie 7rym

 

Tja, høyt og høyt.. Blir ikke rent lite vil jeg tro, 7000W anlegg fra de jeg skal sitte med, samt Big-D rett ved siden av med sitt system :p

 

Sålenge folk er høflige når de ber om lavere lyd, så blir det respektert, men å komme bort sur og grinete hjelper ikke ;)

I fjor var det noen som begynte å kaste ting istedetfor å spørre, eller snakke med crew. Vi kontaktet crew etter episoden, men de ba oss bare om å spille høyere (kanskje fordi vi spilte mye AC/DC) :p

 

braxboy: var noen med et lignende anlegg fra logitech i 2006, usikker på om det var Z-5500 eller Z-2300, men de spilte ihvertfall grisehøyt rundt våres rad.. Så det holder nok sikkert hvis det ikke er noen med større anlegg i nærheten ;)

Lenke til kommentar
Hvor stor bordplass for hver enkelt?

 

80x60cm, 80cm bredde og 60cm dybde

 

Blir digg med 160cm bordplass i år :D

 

edit: Håper det er noen gode sjeler blant deltakerne som fyrer opp litt god rock fremfor all technoen det går i :)

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
Blir digg med 160cm bordplass i år :D

 

edit: Håper det er noen gode sjeler blant deltakerne som fyrer opp litt god rock fremfor all technoen det går i :)

 

Kommer til å gå i 80's hits og rock her tenker jeg :D Men nå vet jeg ikke helt hvor høyt mitt anlegg spiller, er bare kompaktanlegg, men du verden så høyt det spiller når man får slått av en del bass, men regner med at mange andre spiller skiiten ut av mitt :p

 

BTW, ferdig med hylla mi, skal slenge opp noen bilder en gang jeg får tid.

 

God natt !

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Hvor stor bordplass for hver enkelt?

 

80x60cm, 80cm bredde og 60cm dybde

 

Blir digg med 160cm bordplass i år :D

 

edit: Håper det er noen gode sjeler blant deltakerne som fyrer opp litt god rock fremfor all technoen det går i :)

 

 

Det er jo ikke noe mer enn det har pleid å være?

Lenke til kommentar
Han har sikkert to biletter og har huket av "Big rig"?

 

Har kjøpt to billetter, men ikke huket av big-rig :hmm:

 

Hva skjer om jeg ikke gjør det?

 

Big rig:

Normally we warn you if you are listed as the user of more than one ticket of the same type,

because that is generally a mistake and you really want different people to use each ticket.

If you really need more than one ticket for you personally, check this and we will not warn you about it.

 

Har 2 plasser i år jeg og :D

Endret av raid2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Hadde bare vært så sykt bra med noen paller med frukt nå og da gratis.

 

Dette ble gjennomført på Xenox (500-700) ved sponsing -.- men tviler på at de får det til på TG siden det er snakk om 5500 stk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...