Gå til innhold

Newbies Guide to Halo Universe and Story


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett/lest mye av denne oppsummeringen, må jeg si jeg er imponert. Og aldri så lite hekta :)

Jeg har spilt gjennom Halo 1, og til en viss grad nr. 2, men siden jeg spilte co-op med en som dreit heilt i historie etc, ble hver eneste cut-scene skippet (han hadde rundet det mange ganger før).

 

Selv om dette ikke får meg til å spille nr. 1 og 2 nå, så skal jeg nok gi nr. 3 en sjanse. Regner med å spille det med en kamerat denne gangen også, ettersom jeg har mer enn nok spill jeg skal kjøpe selv i høst.

Lenke til kommentar
Foretrekker å få med meg historien igjennom å spille spillene istedenfor å lese på nettet. Skjønner jo at dette er tilegnet folk som ikke har spillene, men anbafaler at folk heller kjøper begge spillene og fullfører dem for å oppnå maks "feeling".  :)

9312157[/snapback]

Problemet for meg er at jeg ikke skjønner hva de snakker om halve tiden. De driver jo ikke og forklarer hva det er de sier, for eksempel når de snakker om Reach og slipspace-rupture og Pillar og Autumn og alt det der. :p

 

Pluss at bøkene forteller mye.

 

Har nå sett igjennom alt. Tok sin tid, men var interresant. Har aldri satt meg inn i historien. Blir artig med filmen som kommer, og nå gleder jeg meg mer til å få vite hva som skjer i treeren.

9312547[/snapback]

 

Reach: UNSC's militære hovedkvarter, treningssenter og drydock. Det er en militær planet.

 

Slipspace-rupture: Ganske standard Sci-fi måte å flytte seg rundt i rommet på (alle gode sci'fi's i rommet har slipspace i en eller annen form)

 

Pillar of Autumn, skipet man er i på starten av Halo CE, ganske utdatert modell som ble piffet opp og presset inn i tjeneste igjen. :p

Lenke til kommentar

Er det bare her fimen "Halo CE: Part Two" ikke funker? Film nummer to i guiden.. :/

 

Edit: Nevermind, fant den en annen plass! :)

 

Må si dette var virkelig spennende. Har spilt halo en del (har aldri eid spillene selv though..), men ante ikke at det var så dyp historie! Gleder meg til Halo 3!

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...