Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Walcott ute med skade er veldig seriøst for Arsenal.

I følge David Ornstein fra BBC er det heldigvis bare snakk om noen få dager. Kanskje er han til og med klar allerede til tirsdag.

Skrevet

I følge David Ornstein fra BBC er det heldigvis bare snakk om noen få dager. Kanskje er han til og med klar allerede til tirsdag onsdag.

Skrevet (endret)

I følge David Ornstein fra BBC er det heldigvis bare snakk om noen få dager. Kanskje er han til og med klar allerede til tirsdag onsdag.

Sorry. Dumt av meg.

Endret av Le Professeur
Skrevet

Kjøpte meg viaplay for å ha tilgang til champions league, og må si jeg ikke ble imponert over kvaliteten på bildet forrige runde. Håper streamingen til viaplay fungerer bedre denne runden.

Skrevet

Blir det noe særlig billigere å kjøpe viaplay contra å ha viasat sport på tv? Jeg kjøpte noe pakke fra viasat på tilbud for ca ett år siden og da ble det rundt en hundrelapp dyrere i forhold til den grunnpakken vi hadde. Nå skal den riktignok gå opp enda en hundrelapp i pris etter det første året, men jeg føler at det ikke er så ille. Blir kanskje mulig å avbestille alle de filmkanalene vi fikk i samme slengen, ingen ser på det uansett.

Skrevet

Kjøpte meg viaplay for å ha tilgang til champions league, og må si jeg ikke ble imponert over kvaliteten på bildet forrige runde. Håper streamingen til viaplay fungerer bedre denne runden.

Viaplay sammen med canal+ sin stremingtjeneste er håpløse. Hittil er det kun tv2sumo som har levert kvalitet det er verdt å bruke penger på. (etter min mening selvsagt)

Skrevet

Kan vel bare si meg enig der. I tillegg til den streamingservicen vi ikke har lov å snakke om, selv om den koster penger (hvis det gjelder lengre).

Skrevet

TV2 Sumo fungerer fint for meg også, var greit å få det inkludert med den vanlige Premier League pakka på TV, slik at hvis man f.eks er på besøk hos noen som ikke har PL så får man streamet kampen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...