Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke at han har gjort så mye galt mot Arsenal, så stygt på Vieira, et par stygge taklinger, tråkket på Pires... Vel jeg kommer ikke på mer. Knapt nok nevnt dere i media. Ser ikke at han er noe verre enn f.eks Keown og Parlour o.l var, og jeg hater ikke og har aldri hatet dem.

Lenke til kommentar

2-1 til Wolves! :D Dette reddet virkelig helgen min! Ikke bare er vi ett poeng nærmere United, men nå er det ikke lenger mulig for dem å gå uslåelige gjennom sesongen. Jeg har lenge fryktet at de skulle klare å kopiere denne gjengen:

 

arsenal-2004-2.jpg

 

Det hadde bare vært helt feil. Nani og Berbatov er søppel i forhold til Pires, Henry, Vieira, Bergkamp, Ljungberg & co.

 

For to timer siden hadde jeg mistet håpet om ligagull, men nå er jeg mer optimistisk enn noen sinne. United har et langt vanskeligere kampprogram enn oss, og dette tapet kan være et vendepunkt for dem. De har tross alt ikke overbevist spillemessig denne sesongen.

 

Herlig!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Meir bekymrande at Djourou gjekk ut med kneskade. Vi sitt då igjen med det hjelpeslause stopparparet Koscielny/Squillaci, som hitti i PL har tapt fleire enn dei har vunne eller spelt uavgjort. Ein omgang i dag var nok til 0-4. Diaby hjalp eller ikkje til med midtbanesituasjonen. Denilson og Song ute med skade (men dei er vel snart tilbake?), og no Diaby ute i tre kampar. Fy flate for ein dritdag.

Lenke til kommentar

Det virker som om Song er tilbake neste helg. Håper det samme gjelder Djourou. Hvis ikke er det litt krise.

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/djourou-suffers-knee-injury-at-newcastle?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+arsenal-news+%28News+Feed%29

 

En knesskade for Djourou. Er sikkert ute lenge.

 

Jeg sa det jeg. Djourou kommer til å bli skadet og vi kommer til å slite så jævlig. Hadde Wenger punga ut 8-10 millioner pund for Samba eller en annen stopper med autoritet så ville ikke Djourou måtte spille hver eneste bidige kamp og ved en eventuell skade ville vi hatt en meget god erstatter i Samba.

 

Squillaci - Koscielny mot Barcelona blir gøy. Den dagen later jeg som om Arsenal spiller i Barcelona drakter..

Lenke til kommentar

Herregud, første kampen blir et mareritt. Uten Nasri, Sagna, DJ og Verminator.

 

Squillaci er for øvrig møkk. Trekker tilbake at jeg syns han er et godt fjerdevalg på stopperplassen, og jeg håper han blir solgt i sommer.

 

Med vår skadehistorikk burde Wenger sett denne komme å kjøpt en brukbar midtstopper i januar.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...