Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe :D Helt greit at noen aktive medlemmer er aktive i denne tråden. (Min personlige mening)

Forresten: Deilig å se Rosicky fra start, og ellers er jeg ganske fornøyd med laget(av det vi kunne stille med).

Endret av JesharushanN
Skrevet

Sorry, Sir Game. Skal ikke skje igjen. :(

Btw, er Eboue poteten deres? Ser at det er en som hadde tippet han som angrepsspiller, men han skal spille høyrebeck. :p

Skrevet

Lættis: Han har jo spilt høyre- og venstreback, stopper, sentral midtbane, ving og spiss før, så ja. Han er nok pottiten vår. Bortsett fra at han er mørk i huden. :p

Heeeeerlig med Rosicky fra start. Ikke sant, Rosicky_Gunner? ;)

Skrevet (endret)

Eboue er vår egen lille O'Shea :)

Blir digg med Rosicky og Ed fra start. Trodde ikke Wenger hadde ballene til det

Endret av Benbjo
Skrevet

Kom hjem fra London med 2 Arsenaldrakter til en sum av 450,- kr :D Borte og hjemmedrakten.. 1 drakt her i Norge koster jo ca 500-600, så jeg er meget fornøgd med det kjøpet. :)

Skal bli deili med kamp no ! Tør ikke å si om Arsenal vinner, men håper det blir underholdene.

Skrevet (endret)

SERIØST.... Når jeg skrudde på streamen så jeg at vi hadde fått straffe imot, men hva skjedde på det første målet? Tabbe?

JÆVLA FITTESTREAM.... Fuck livesport..

Endret av JesharushanN
Skrevet

Får satse på at vi klarer å hente 2-2 ut av dette. Men fy faen så flaut.

Tror dog det blir fler mål i mot. Er bare for Standard å tette igjen bak og satse på overganger.

3-1 tror jeg det endre

Skrevet (endret)

Faen som vi skulle slite etter å tape noen kamper. Faen ta de jævla skadene.

Mest av alt. Fuck Livesport og dens stream. Stopper opp hele tida. Jævlig irriterende.

Endret av JesharushanN
Skrevet

Er først og fremst ikke skadene som er problemet. Er selvtillit. Er nok langt nede etter taper mot City. Hvis dette fortsetter blir det en laaaaang sesong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...