Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, ble litt spamming ja :p

Jeg tviler på at Tottenham vinner 5-1 over oss på søndag. Greit nok at vi har en tynn stall akkurat nå, men de har til gode å score mål uten å måtte få en straffe først.

Vi har også en tedens til å skjerpe oss kraftig under disse møtene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"We’re very pleased Mathieu has agreed to re-join us," Arsène Wenger said. "He is a player of real quality".

Javel... Så det er der lista ligger.

Skrevet

Ryktes at Arsenal venter med å annonsere Flamini til mandag slik at fansen blir fornøyde med at det skjedde noe deadline Day

Så utrolig idiotisk å vente til Deadline day med å annonsere en spiller vi eventuelt kunne ha bruk for på Søndag.

Driti ut, gutta.

• Liker 5
Skrevet

Javel?

Så om jeg sier at det ryktes vi har et bud akseptert på Casillas, men han ikke kommer så er det driti ut?

Hva er i så fall forskjellen?

Skrevet

Alltid likt Flamini så er glad for at han er tilbake der han hører hjemme. Forventer dog ikke mirakler fra mannen, og ser på han som en grei backup spiller.

Regner nesten med han får spille på søndag, og er spent på å se hvilket nivå han holder for øyeblikket.

Et lite skritt i riktig retning. Nå venter jeg på at klubben tar noen store skritt de neste dagene.

Skrevet (endret)

Heh Marseille igjen. Overkommelig

Opps. Blandet de med Montpellier. Likevel, overkommelig. 4 poeng på 2 kamper bør være veldig mulig

Endret av Benbjo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...