Gå til innhold

Bioshock, PC eller Xbox360?

Bioshock - PC eller Xbox 360?  

506 stemmer

1. 1. Bioshock - PC eller Xbox 360?

• Xbox 360
      239
    • PC
      267

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Kjøper til 360. Synes kontrollene var knallbra, og tror neppe maskinen min klarer å kjøre PC-versjonen med grafiske innstillinger som vil gjøre at det ser penere ut.

Skrevet

Det er ikke snakk om aiming Avean, men om bruken av A-knappen, som utgjør forskjellen i Gears. Later du bare som, eller ignorerer du postene mine? DET ER IKKE SNAKK OM AIMING I GEARS. Tar du den nå?

DET ER IKKE SNAKK OM AIMING, MEN OM BRUKEN AV A-KNAPPEN. Sånn, nå har du vel fått det inn? Flott. :) Gi deg med den latterlige fanboyismen din.

Skrevet

Hvorfor er det sånn plutselig hostilitet mot Avean, akkurat som det er en trend å ha noe i mot mannen? Vil jo påstå han kommer med greie argumenter, ikke fanboyisme slik mange påstår. Vis respekt.

Skrevet
Det er ikke snakk om aiming Avean, men om bruken av A-knappen, som utgjør forskjellen i Gears. Later du bare som, eller ignorerer du postene mine? DET ER IKKE SNAKK OM AIMING I GEARS. Tar du den nå?

9315264[/snapback]

Uhh, så hva gjør egentlig denne tilsynelatende fantastiske a-knappen?

Skrevet
Hvorfor er det sånn plutselig hostilitet mot Avean, akkurat som det er en trend å ha noe i mot mannen? Vil jo påstå han kommer med greie argumenter, ikke fanboyisme slik mange påstår. Vis respekt.

9315297[/snapback]

Du må nok være medlem her mer enn fire dager før du skjønner hvorfor folk ikke liker hverandre her.

Ikke missforstå meg, jeg peker ikke ut en bestemt bruker her, men mange.

Skrevet

Spilt Gears til Xbox 360? Ikke? Da skjønner du det ikke. Det er måten den er så lett tilgjengelig på midt i kampens hete. PC har presisjon og grafikk, men har den en så viktig knapp så tilgjengelig?

Skrevet (endret)
Jo men det er ikke det vi diskuterer her, dere påstår at Gears of War med gamepad kan matche Gears of War med mus. Det kommer aldri til å skje.

For at dere skal klare å henge med må dere skru på sensitivitien maks og da vil dere slite med å aime presist. Dere sitter der og aimer med en tommel, er begrensa på hva dere klarer.

9315028[/snapback]

Hvorfor gjentar du deg selv ved å forklare en situasjon der du med din PC møter en med konsoll? Er det så vanskelig å forstå at ikke alle bryr seg om slikt? At enkelte faktisk forstår at spillet kan nytes minst like godt selv om du sitter med en 360 kontroll? Dere så bastant mener at tastatur og mus er best og begynner med argumentering om kamper online osv, har missforstått hva de fleste her prøver og si.. Det er en smaksak!

Endret av DarkerGlow
Skrevet (endret)
Spilt Gears til Xbox 360? Ikke? Da skjønner du det ikke. Det er måten den er så lett tilgjengelig på midt i kampens hete. PC har presisjon og grafikk, men har den en så viktig knapp så tilgjengelig?

9315325[/snapback]

Så det er en eller annen magisk funksjon som er helt umulig å skjønne dersom man ikke har spilt Gears of War? :nei:

Endret av Vice
Skrevet

FInnes det noen tester hvor man kan se sånn ca hvordan spillet kommer til å kjøre på PC'en?

Kan nevne at jeg får 86.60 fps i snitt til CS:Sourcetesten med 2 x AA og 8 x AF (eller omvent) med 1280x1024 og alt på high. Hvordan kommer dette til å være i Bioshock?

Skrevet
Jepp! Knappen er like tilgjengelig som venstreklikk på musa^^

9315454[/snapback]

:whistle: Det er og blir en vanesak, er du dyktig med musa får en så klart større spilleglede på PC, samme på konsoll med en kontroll. Hvorfor skal alt handle om å pwne mest? Hvor ble det av spillegleden?

Skrevet

Fra N4G/IGN:

IGN is supporting the first online review of the PC version of BioShock. Overall score was pretty darn high. Does the PC version play better?

If you're debating on to get the PC version, you will find that it handles better. In part it's because of the greater precision with the mouse and keyboard, but also with how the plasmids and weapons are selected. With the default setting RMB switches between two LMB fires and you use the mouse wheel instead of a redial menu to select specific plasmid or weapon.

http://www.n4g.com/News-60367.aspx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...