Gå til innhold

Bioshock, PC eller Xbox360?


Bioshock - PC eller Xbox 360?  

506 stemmer

  1. 1. Bioshock - PC eller Xbox 360?

    • Xbox 360
      239
    • PC
      267


Anbefalte innlegg

Ja, jeg kunne nok sikkert søkt og funnet svaret på dette en eller anna plass på en spillside, men det orker jeg ikke :tease:

 

Så, det jeg lurer på veldig er hvilket format skal jeg kjøpe Bioshock til? PC eller xbox360? :hmm:

 

Så jeg lurte på om noen kunne være så snill å liste opp pluss og minus sider ved begge formater, så jeg kan klare å bestemme meg hvilket format jeg skal kjøpe Bioshock på :p

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
First Person Shooter's hører til på PC. Nuff' said.

9302002[/snapback]

 

*Stønn*

 

det er jo en smaksak om man liker å sikte med musen eller på stikka, selv tviler jeg på at det er noe problem på stikka i det heler tatt.

 

så kan du jo sjekke om maskinen din klarer å kjøre spillet helt smertefritt?

jeg vil nok gått for den versjonen som gir best ytelse for å best oppleve grafikken og stemning osv.

 

ellers tviler jeg på at det er noen egentlige forskjeller på de to versjonene.

Lenke til kommentar
First Person Shooter's hører til på PC. Nuff' said.

9302002[/snapback]

Åja? Hva med Shadowrun. Utviklerne sa der at når de satte en vista-spiller mot en 360-spiller (Mens de lagde spillet altså) så vant 360-spilleren gang på gang. 360-spilleren hadde til å begynne med massevis av hjelpemidler som f. eks autoaim osv. Men etter at han hadde vunnet ett visst antall ganger tok de bort alt. Han vant for det. De måtte faktisk gi Vista-spilleren hjelpemidler for at det skulle bli balansert. DET er nuff said! (hva nå enn det betyr)

Lenke til kommentar

Personlig så skal jeg kjøpe på X360, selv om jeg har en PC som kan dra spillet. Synes det er mer digg å sitte i sofaen og spille på en stor skjerm med surround anlegg.

 

Så langt jeg har sett og lest så tror jeg ikke det er noen stor forskjell på versjonene.

Og forvirra folk som mener at fps kun skal spilles på PC er det bare å ignorere, begge plattformene er godt egnet til fps, alt kommer ned til smakssak og hva man er vant til.

 

 

Edit : annihilate leif

Endret av Dragoncrest
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

For de som ikke skjønte det, så var ikke mitt utsagn så veldig seriøst. Men for all de, hat mennesker som mener FPS hører hjemme på PC.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

For min del så har jeg en god pc og en xbox 360.

 

Jeg har forhåndskjøpt det på PC, fordi jeg liker FPS med mus og tastatur. Pcen skal klare spillet må maks og er DX10 :D

 

Assasins Creed derimot har jeg forhåndskjøpt til Xbox 360 fordi jeg føler det har mer konsoll preg. Samme som Oblivion som jeg også kjøpte på Xbox 360.

 

Det er smakssak. For min del kjøper jeg racing og adventure, spill til konsoll. Og FPS og Strategispill til PC, preferanse sak.

Lenke til kommentar
Kjøp gjerne på PC, men det er ikke alle som har PCer til tjue tusen som klarer det på max.

9302239[/snapback]

 

så du sier hvis pc'n er kjøpt til rundt 20000 så kjører den det godt nok?

for jeg har brukt litt over 20000 på min (bygd, ikkeno dell her :tease: )

Utifra det jeg tror så kjører pc'n min Bioshock som en varm kniv i smør for å si det sånn :innocent:

Lenke til kommentar
Jeg HATER folk som automatisk sier at FPS skal være på PC. Bioshock bør du kjøpe på Xbox 360, rett og slett for å få den smooth grafikken du får når du spiller på en HDTV med Xbox 360. Kjøp gjerne på PC, men det er ikke alle som har PCer til tjue tusen som klarer det på max.

9302239[/snapback]

 

Det er mangen som sier det til meg og, det er nesten en selvfølge att en pc til 20000kr skal eie 360 med hdtv i ræva. Men til nå er det ikke slik

Lenke til kommentar

Selfølgeleg skal eg spele Bioshock på PC, så lenge sjangeren har opphav på PC-plattformen og er ein åndeleg oppfølgar av System Shock til PC.

 

Til det der med kontroll. Folk som speler med håndkontroll hadde ikkje oppnådd ein millimeter i typiske PC-spel som Quake eller CS mot dyktige folk med mus og tastatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...