cfbl Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Morn! Når jeg scroller opp/ned på siden, enten i nettleser, Word eller Outlook, "svømmer" sidene nedover enter jeg bruker hjulet på musa eller page up/down. Har Microsoft Wireless Optical Mouse PS2 Intellipoint. har ikke vært slik før, men kom "plutselig". Har sett i Kontrollpanel, sjekket/justert alle parametre for musa, men same same problem. Forslag til løsning mottas med takk
Jannis-15 Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 (endret) hva har dette med lagringsmedia å gjøre? men on topic.. jeg misstenker at dette kan har med skjermkortet å gjøre, om det er sånn at den er veldig treg til å oppdatere når du blar opp/ned på sider, beveger på vinduer osv. kontroller at driveren til skjermkortet fungerer som den skal, og eventuelt forsøk å reinstaller skjermkort driveren og se om det blir bedre da. Endret 17. august 2007 av Jannis-15
Zeph Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
cfbl Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 hva har dette med lagringsmedia å gjøre? men on topic.. jeg misstenker at dette kan har med skjermkortet å gjøre, om det er sånn at den er veldig treg til å oppdatere når du blar opp/ned på sider, beveger på vinduer osv. kontroller at driveren til skjermkortet fungerer som den skal, og eventuelt forsøk å reinstaller skjermkort driveren og se om det blir bedre da. 9300403[/snapback] TAkk, beklager feil kategori
cfbl Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. 9300599[/snapback] TAkk, beklager feil kategori
kloningen Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 du skal ikke kommentere moderators handlinger eller svare på noen måte
Stigma Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Jeg vet ikke hva du egentlig mener med "svømmer", men om scrolling av nettsider og andre ting går særdeles tregt, samt at du kanskje ser "tearing" artifakter i bildet (om du er kjennt med det uttrykket), så er det sansynligvis et driverproblem med skjermkortet ditt. Før du installerer riktige skjermdrivere brukes det nemmelig bare noen standard windows drivere som er maksimert for kompatabilitet, men gir abysmal ytelse, selv i 2D, og dette er et typisk tegn på dette. Med andre ord: resintaller skjermkort dirverene dine og sjekk om det forsvinner. -Stigma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå