Gå til innhold

MacGyver tilbake på Tv2!

Gastaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det var jaggu på tide! Blir alltid så glad av å se på maccer'n etter skolen :dribble:

Det går hverdager på Tv2, klokken 14:50.

9295927[/snapback]

la merke til det jeg og. Husker jeg så på det da jeg var liten.

Skrevet

Er det noe å hyle av? Har gått litt for mange ganger i reprise til å ha så mye å si, samt, for min del er Macgyver serien så idiotisk at jeg heller ser på "i gode og onde dager". Av 2 onder foretrekker jeg det.

Skrevet
Er det noe å hyle av? Har gått litt for mange ganger i reprise til å ha så mye å si, samt, for min del er Macgyver serien så idiotisk at jeg heller ser på "i gode og onde dager". Av 2 onder foretrekker jeg det.

9296795[/snapback]

NOOB

Skrevet

Dette må da bli siste gang Tv2 sender MacGyver på lenge. Jeg tror jeg har sett absolutt alle episodene, og kanskje 90% av dem 2 ganger eller mer.

Skrevet
Det har da gått på Tv2 rundt disse tider de siste 3-4 åra da..

9304254[/snapback]

Ja, men det er alltid en periode hvert år hvor det sluttes å sende..

Skrevet
Det har da gått på Tv2 rundt disse tider de siste 3-4 åra da..

9304254[/snapback]

MacGyver har vel gått litt lenger en som så?? Jeg husker at jeg så på det hver dag nå jeg gikk i 5-6 klasse, og nå går jeg andre året på vgs.

Har vel sett alle episodene en del ganger jeg oxo:D

Skrevet

MacGyver var helten min som barn. Så serien da den kom i 80-åra, men dubbet til spansk. ;)

Akkurat nå har jeg mer sansen for RDA som O'Neill i Stargate, men han og MacGyver er jo tildels to forskjellige personer, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...