Gå til innhold

Lukt


Aleks_r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du fiser er mykje av det Metangass (elns)

Det verste er at det finst metangasskraftverk!

 

(me ser for seg rekke på rekke, etasje på etasje ned en LANG hall med folk som står å fiser ut i lufta, der det er digre vifter i taket som blåser det ned i en (ting) nede som lager energi! L :lol: L )

 

fondus, avataren din funker ikkje..

Lenke til kommentar
Kanskje en idé for de norske storfébøndene å ta tak i...

Slike anlegg eksisterer, og de produserer energi og gjødsel. Apropo stank, var en tur ute å kjørte gjødsel (hønsemøk), og slam fra et "lokalt" slakteri, da kan man snakke om stank. *urk* slam greiene var blod og rester fra slakten stinker virkelig død og fordervelse.

Lenke til kommentar
Kanskje en idé for de norske storfébøndene å ta tak i...
Husker faktisk at det kom på tv2 nyhetene om at alle verdens kuer og slike dyr faktisk påvirker den globale oppvarmingen og de skulle utvikle ett nytt mat type som gjør at de ikke fiser for mye metan gass. Seriøst.

 

Ja, jeg hørte om det samme, noe av det mest idiotiske jeg har hørt..

Lenke til kommentar

fondus, avataren din funker ikkje..

 

Har ikke avantar heller jeg da. Har aldri hatt og kommer aldri til å ha.

 

Jo, det er liksom en firkant med et rødt kryss i der, du har prøvd å sette på en avatar, men skreve inn feil URL... SÅDESSÅ :D

(berre notica det tilfeldig)

 

Feil. Jeg har aldri prøvd å ha inn noen avantar. dermed basta. Dessuten kan ikke jeg se noen firkant som du påstår å ha sett. Noen andre som ser en firkant?

 

(vet det blir lang quoting, men må være for at folk skal få med seg sammenhengen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...