Gå til innhold

Nytt fra Illusion Softworks (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er snakk om noe helt nytt, siden Illusion-sjefen påpeker at D3 ikke er redd for nye franchiser. Men selvsagt kan det jo godt vise seg å være mafiarelatert (selv om jeg holder en knapp på noe militært).

Skrevet

Håper virkelig det er Mafia 2 som kommer. Mafia var jo et virkelig kjempebra spill, og vel verd å ta opp en gang i blant og spille gjennom.

Mafia 2 er vel "annonsert" så det er vel ikke det som kommer, selv om det har vært en del år i produksjon, om det overhode er i produksjon.

Får bare holde øynene åpne og se hva som skjer :)

Skrevet
Håper virkelig det er Mafia 2 som kommer. Mafia var jo et virkelig kjempebra spill, og vel verd å ta opp en gang i blant og spille gjennom.

Mafia 2 er vel "annonsert" så det er vel ikke det som kommer, selv om det har vært en del år i produksjon, om det overhode er i produksjon.

Får bare holde øynene åpne og se hva som skjer :)

9284833[/snapback]

Kjøringen i Mafia var dog vanvittig irriterende om du spør meg ;) . Så vi får håpe de gjør noe med det hvis de lager en 2'er.

Skrevet

Synes ikke den var noe vanskelig, dette er 30 tallets biler, ikke raske sportsvogner i GTA. Var en litt annen kjøregenskap på de gamle bilene. Synes det bidrar til helhetsfølelsen at dette foregår på 30 tallet :)

Skrevet

Hadde det vært mafia 2 så tror jeg de hadde sagt det i denne pressemeldingen, at De ikke nevner noe navn tyder på at at de driver med noe utenom franchise(De vil ikke si navnet på spillet før de har screenshot elns å vise fram)

Sånn tolker jeg ivertfall det.

Men Mafia 2 hadde vært fantastisk :love:

Skrevet

Skal bli spennede å se hva de kommer ut med nå, jeg godtar nesten hva som helst siden jeg egentlig bare er glad for å høre noe fra dem i det hele tatt :)

Ønskelisten er Mafia 2 og selvfølgelig H&D 3, men som andre tviler jeg på det.

Skrevet

For oss som har kommet gjennom spillet vet at det ikke vil bli noe mer av den samme gode historien

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Skrevet
For oss som har kommet gjennom spillet vet at det ikke vil bli noe mer av den samme gode historien
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
For tommy og alle de andre dør.

9291367[/snapback]

Det er mange spennende ting de kan gjøre da, hva med å f. eks fokusere historien på en av Morrellos thugs? Samme tidsrom, forskjellige karakterer?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...