Gå til innhold

Spillverket.no: til dere som har laget denne siden:


Anbefalte innlegg

hei og godt nyttår!

Kunne ikke dere gjøre sånn at når man trykker på linkene deres til andre plasser så kommer de i et nytt vindu? Jeg er ikke så begeistret over at den siden som linken viser til "overskriver" gamer.no

(jeg kan ikke fagspråket for dette,men du skjønner sikkert hva jeg mener)...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil du at alle linker rundt på Gamer.no skal åpnes i et nytt vindu? Er ikke dette en relativt uvanlig prosedyre? Jeg mener det er greit med en slik løsning hvis det linkes til en ekstern side, men også hele veien lokalt på siden? Må forsikre meg at jeg forstår hva du mener her.

Lenke til kommentar

Men det er unødvendig. Det eneste det fører til er at du blir oversvømmet av webvinduer. Hvis du ønsker å åpne noen sider some egne vinduer, velg "open in new window", hvis ikke, så klikker du på linken som vanlig. Dette er en standard jeg synes er praktisk og lett å følge. Det er den måten vi gjør det på idag som gir mest frihet til leserne.

Lenke til kommentar

Er det mange som har et sterkt ønske om at det automatisk genereres et eget vindu for eksterne linker? Jeg kan personlig ikke helt forstå hensikten, eller hvilken forbedring det gir, men lytter gjerne til hva forskjellige lesere synes om dette. Kanskje vi skal ha en poll om det? :smile:

Lenke til kommentar

oisann!

Der lærte jeg noe nytt. SÅ man kan få dem til å sprette opp i et nytt vindu hvis man høyreklikker på dem...dumme meg...som dere sikkert skjønner så er jeg ikke så datakyndig akkurat =)

Unnskyld hvis jeg har skapt mye bråk for dere i gamer.no

Jeg la merke til en sånn avstemning for hva dere burde gjøre med linkene...Unnskyld hvis jeg er en "kvise i ræva"...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-08 19:56, juzamsig skrev:

Unnskyld hvis jeg har skapt mye bråk for dere i gamer.no


Neida, ingenting å unnskylde seg for. Det var like greit å få greie på folks meninger rundt dette uansett så slipper vi å tenke mer på akkurat det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...