Gå til innhold

Netshop Q6600 stepping?

T2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Robin B: Har du ikke en data butikk i nærheten der hvor du bor. Datakjeden i stavanger hadde 3 stykker inne da eg var innom, eg fikk se på eskene. Det kan du også sikker få lov til å gjøre. Husk at q6600 er en billig prosessor nå, så de fleste data butikkene i landet har dem nok inne, eller får dem inn.

Må bare si det at q6600 var raskere en e6700. Merket det på oppstarten og i vanlig windows bruk. La også merke til at windows brukte alle kjernene under oppstarten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Norek og Komplett er på en måte det samme, regner emd at det er to forskjellige selskaper, men at de er eid av den samme og samkjører det meste ;)

9404339[/snapback]

Norek selger vel bare til bedrifter, gjør de ikke?

Skrevet

jepp, men har du din egen bedrift uansett hvor liten den er kan du kjøpe, men du må betale moms itilegg til de prisene de viser til og ikke gå på samme tabbe som meg .....

Du kna ikke benytte deg av 14dagers angrerett ....

Skrevet
Stress...

Men sparer jeg noe på og handle der, istede for og handle på komplett?

9404942[/snapback]

Kanskje 5% i snitt? (i hvert fall på de varene jeg har sett på)

Datakjeden er btw. Komplett/Noreks fysiske utsalgssted :p

Skrevet (endret)

Hvor på intel sine sider finner man skjema over hvilke steppings som har hvilke oppgraderinger osv?

håpet kanskje på en link, men også en forklarning hvordan man vanligvis browser seg frem til slik, takker =)

Endret av Zeph
Skrevet
nah datakjeden er vel solgt så de er bare et selskap som kjøper varer fra norek atm. (eller husker jeg feil?)

9411255[/snapback]

Vi er i tillegg deleier i Datakjeden AS som driver 7 butikker Sør-, Øst-, Nord- og Vestlandet (tidligere Komplett Data-butikkene)
MEN nok om det.

Vil fortsatt høre om flere som har fått G0!

Skrevet

Fikk en SL9UM (B3) fra netshop i dag. Står Pack date 07/04/07. Det betyr vel 4. juli? :p Så noen her fikk G0, og de var pakket 07/31/07. Så det er ikke mange dagene forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...