Gå til innhold

Katten min rømte!


Anbefalte innlegg

Har tenkt å være hos foreldrene mine noen dager, og tok derfor med katta fordi han skal slippe å være alene hjemme. Når vi kom hit fikk han mat, la seg til å sove, men pluttselig var han borte. Har lett gjennom hele huset, men ingen katt å finne. Merket nettopp at det står et åpent vindu i 2. etasje på huset. Han har trolig kommet seg ut der, og på en merkelig måte ned på bakken. Nå finner jeg han ikke. :ermm:

 

Er det normalt at katter finner tilbake? Har alltid fått beskjed fra erfarne dyrefolk om å holde katten inne til han vet hvor han hører til. I dette tilfellet stakk han av.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2. etasje er lett for en katt. Hvis du kaster en katt ut fra et fly i la oss si 1000 meters høyde er sjansene store for at den slipper fra det uten en skramme. Rundt 7. etasje er verst, da kan den stryke med.

 

Kan vel være litt skummelt hvis den vandrer lang avgårde og ikke er kjent, men det går mest sannsynlig bra.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er ikke uvanlig at katter kan ta seg turer på egen hånd/labb. Har opplevd at katter har vært borte opp til tre uker. Det er ikke sikkert at din er så langt unna. Sjekk med naboer, og eventuelt uthus i nærheten hvor katten kan ha stukket seg unna.

Lykke til!

:)

Lenke til kommentar
2. etasje er lett for en katt. Hvis du kaster en katt ut fra et fly i la oss si 1000 meters høyde er sjansene store for at den slipper fra det uten en skramme. Rundt 7. etasje er verst, da kan den stryke med.

 

Kan vel være litt skummelt hvis den vandrer lang avgårde og ikke er kjent, men det går mest sannsynlig bra.

9282695[/snapback]

 

Mener å ha hørt dette på Discovery. Ganske rart å tenke på.

Lenke til kommentar

Flott å høre at katten din kom hjem igjen. Dessuten så er katter syke dyr, det må jeg bare ha sagt. Jeg husker godt at vi tok katten vår med på ferie. Bor i Trondheim og var på ferie rundt Lillestrøm. Katta vår ble borte og jeg gråt i flere dager og ville knapt nok være med hjem. Rett som det var så sto faen meg katteskinne utenfor døra. Jeg aner ikke hvordan den kom seg fra Lillestrøm til Trondheim, men det gjorde den.

Lenke til kommentar

Hah, 6 uker er vel litt drøyt.

Vi kan ha med katta vår hvor som helst, og den dukker opp igjen det sisste stedet han så oss, eller dit vi tok han med.

 

Den har også holdt ut en måned alene på fjellet om vinteren.

 

Katter greier seg fint alene, og er ikke så dumme som mange tror :p

Lenke til kommentar
2. etasje er lett for en katt. Hvis du kaster en katt ut fra et fly i la oss si 1000 meters høyde er sjansene store for at den slipper fra det uten en skramme. Rundt 7. etasje er verst, da kan den stryke med.

 

Kan vel være litt skummelt hvis den vandrer lang avgårde og ikke er kjent, men det går mest sannsynlig bra.

9282695[/snapback]

 

Mener å ha hørt dette på Discovery. Ganske rart å tenke på.

9288005[/snapback]

Japp, leste det i denne morsomme boken: link

 

De knekker ofte kjeven hvis de faller fra store høyder siden bena fjærer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...