Gå til innhold

WOrld of Warcraft (shammy talent)


Anbefalte innlegg

hei=)

 

jeg har netopp startet en shammy, å jeg lurte bare på om noen her kunne lage et talent tre til meg som jeg kan bruke, jeg er lvl 12, men jeg trenger et talent tre fra 10-70 lvling. et bra et som duger til å ta damage.

 

Takk for alle seriøse svar å jeg håper på at dere svarer på denne topicen=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høyeste lvl shammy jeg har hatt var vel 22 tenker jeg :)

 

Kikka litt på wow forumet og fant disse til deg:

 

 

PvE 0/42/19 - DW Enhancement/Resto with Shamanistic Rage.

http://www.wowhead.com/?talent=GZVVbdVMsVuqox0et

Strong sides: + Heavy DPS on static targets, + Great support for other melle dpsers, + No downtime.

Weak sides: - Some aggro issues, - Very weak heals, - No Anti-CC hurts alot, - Lacks few survivability talents.

 

 

PvP 25/36/0 - 2H Enhancement/Elemental with Elemental Fury and Elemental Devastation.

http://www.wowhead.com/?talent=hE0zxfhoZVVfzE0sV0o

Strong sides: + Very good Melle, + Good Shocks and Fire Nova Totem.

Weak sides: - CC will hurt you ALOT, - Forget about combat healing, - Kill before get killed, simply as that.

 

 

PvP 0/36/25 - 2H Enhancement/Restoration with NS.

http://www.wowhead.com/?talent=GZVVfzE0sV0oZxbet00s

Strong sides: + Good Melle burst damage, + Pretty nice survivability.

Weak sides: - No anti CC, - Not as high damage as with kamikaze build.

 

 

PvP 0/40/21 - DW Enhancement/Resto with NS.

http://www.wowhead.com/?talent=uZVVfzV0sVuqZxoet00o

Strong sides: + High melle DPS, + Pretty decent survivability due to Healing Focus and NS.

Weak sides: - Crowd Controll > You.

 

Lykke til med din nye shammy :)

 

Edit: Så at det ikke var en spesiell talent specc for leveling, bare end-game, men du kan jo kikke litt på de så får du litt info om hva som er bra og hva som ikke er vits å ta med :) Husker jeg alltid like mine "egne" talent speccs når jeg levla. Tok alltid det som så mest fancy ut hehe.

Endret av SprEA
Lenke til kommentar
hei=)

 

jeg har netopp startet en shammy, å jeg lurte bare på om noen her kunne lage et talent tre til meg som jeg kan bruke, jeg er lvl 12, men jeg trenger et talent tre fra 10-70 lvling. et bra et som duger til å ta damage.

 

Takk for alle seriøse svar å jeg håper på at dere svarer på denne topicen=)

9281589[/snapback]

Heisann ... har en 64 Draenei Shaman jeg piner opp til 70 nå. Og ja, det er enhancement som er veien og gå for å gjøre veldig effektiv damage uten så altfor mye nedetid med mana-drikking osv.

 

Ta en titt på talent-treet mitt HER!

Ikke oppdatert til 64 enda, men er ferdig med enhancement-treet - så den delen stemmer.

 

VIKTIG:

 

1/1 i Stormstrike (utelukkende den viktigste egenskapen du har)

5/5 i Flurry (mer attack-speed på 3 slag etter en crit)

1/1 i Unleashed Rage (mer power både til deg og party når du critter)

3/3 i Elemental Weapons (mer smell i Windfury)

5/5 i Weapon Mastery (mer skade)

1/1 i Dual Wield (sikkert valgfritt, men jeg ELSKER Shaman og DW. Main hand på 2.60 og off-hand på 2.40. Det hamrer greit i vei.

1/1 i Totemic Mastery (øker rangen på totems. Litt enklere i instance f.eks.Du MÅ ha det.

 

Ellers så er ikke intellect så viktig lenger når du er enhancement da, så du trenger ikke gå for typisk shaman-gear som har stats som går for elemental og restoration. Det er attack-power og crit som er viktig. Det vil si stamina og agility osv.

 

SHAMAN ER MORO! (endelig mulig å kverke Warlocks uten å løfte et øyebryn)

Lenke til kommentar

Enhancement går mere på melee-slåssing med stokk/mace enn spells, husk, så ikke stå og bare fyr av den lightning-spellen du får i starten. Deng ivei med stokken du måtte ha! Går mye fortere. Sleng ut en totem eller 2 som gir deg bedre stats mens du slåss. Har du 1H mace kan du også bruke et skjold.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
hei=)

 

jeg har netopp startet en shammy, å jeg lurte bare på om noen her kunne lage et talent tre til meg som jeg kan bruke, jeg er lvl 12, men jeg trenger et talent tre fra 10-70 lvling. et bra et som duger til å ta damage.

 

Takk for alle seriøse svar å jeg håper på at dere svarer på denne topicen=)

9281589[/snapback]

Heisann ... har en 64 Draenei Shaman jeg piner opp til 70 nå. Og ja, det er enhancement som er veien og gå for å gjøre veldig effektiv damage uten så altfor mye nedetid med mana-drikking osv.

 

Ta en titt på talent-treet mitt HER!

Ikke oppdatert til 64 enda, men er ferdig med enhancement-treet - så den delen stemmer.

 

VIKTIG:

 

1/1 i Stormstrike (utelukkende den viktigste egenskapen du har)

5/5 i Flurry (mer attack-speed på 3 slag etter en crit)

1/1 i Unleashed Rage (mer power både til deg og party når du critter)

3/3 i Elemental Weapons (mer smell i Windfury)

5/5 i Weapon Mastery (mer skade)

1/1 i Dual Wield (sikkert valgfritt, men jeg ELSKER Shaman og DW. Main hand på 2.60 og off-hand på 2.40. Det hamrer greit i vei.

1/1 i Totemic Mastery (øker rangen på totems. Litt enklere i instance f.eks.Du MÅ ha det.

 

Ellers så er ikke intellect så viktig lenger når du er enhancement da, så du trenger ikke gå for typisk shaman-gear som har stats som går for elemental og restoration. Det er attack-power og crit som er viktig. Det vil si stamina og agility osv.

 

SHAMAN ER MORO! (endelig mulig å kverke Warlocks uten å løfte et øyebryn)

9319461[/snapback]

Jeg trodde du var seriøs fram til det der. Pff shamans har ikke sjans mot warlocks.
Lenke til kommentar
Jeg trodde du var seriøs fram til det der. Pff shamans har ikke sjans mot warlocks.

Hehe ja ikke sant. Er ikke veldig enkelt, men det er ikke veldig vanskelig heller. Du er Warlock? Oppskriften er såre enkel, hvis ikke warlocken får smelt inn no jævelskap fordi jeg driter meg ut selvfølgelig.

 

01: Konstant "Tremor Totem"(ja gud å forvirra warlocken blir da)

02: Purge (ja veit dere hater det)

03: Frost Shock (wops ... dual-wielding slice is imminent)

04: Vel-timet Earth Shock.

05: Shamanistic Rage

06: Melee madness, en stormstrike og enda en earth-shock.

07: Warlocken er død

08: Panikk-healing

09: /spit

10: Jeg dør av dots ... spørs litt om jeg tømte meg for mana eller ikke.

 

Så ja, ikke redd for locks lenger.

Litt forskjell fra min warrior-tid, for da løp jeg andre veien for å si det sånn.

Nå kan dere løpe ... k9s

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Jeg trodde du var seriøs fram til det der. Pff shamans har ikke sjans mot warlocks.

Hehe ja ikke sant. Er ikke veldig enkelt, men det er ikke veldig vanskelig heller. Du er Warlock? Oppskriften er såre enkel, hvis ikke warlocken får smelt inn no jævelskap fordi jeg driter meg ut selvfølgelig.

 

01: Konstant "Tremor Totem"(ja gud å forvirra warlocken blir da)

02: Purge (ja veit dere hater det)

03: Frost Shock (wops ... dual-wielding slice is imminent)

04: Vel-timet Earth Shock.

05: Shamanistic Rage

06: Melee madness, en stormstrike og enda en earth-shock.

07: Warlocken er død

08: Panikk-healing

09: /spit

10: Jeg dør av dots ... spørs litt om jeg tømte meg for mana eller ikke.

 

Så ja, ikke redd for locks lenger.

Litt forskjell fra min warrior-tid, for da løp jeg andre veien for å si det sånn.

Nå kan dere løpe ... k9s

9327045[/snapback]

 

01: Dot helt opp.

02: Drain Life.

03: Dot opp.

04: Drain Life.

05: Dot opp.

06: Drain Life.

07: Death Coil.

08: Drain Life.

Lenke til kommentar

...Og der fikk du visst ramsa opp Lock. Eller, "dot" holder kanskje for locks.

 

Tihi.. :)

 

Uansett; gear og playeren har jo absolutt IKKE noe å si? Neida, for all del.

 

Folk støtter jo selvfølgelig spilleren de spiller SELV, i håp om at de ikke var dumme da de valgte class.

 

Å diskutere hvem som vinner er ikke vits i en gang, og vi har jo mange andre tråder man kan gjøre det i hvis det er ønskelig....

 

Trådstarter: Har du kommet deg noe opp i level ennå eller? =)

Lenke til kommentar
...Og der fikk du visst ramsa opp Lock. Eller, "dot" holder kanskje for locks.

 

Tihi.. :)

 

Uansett; gear og playeren har jo absolutt IKKE noe å si? Neida, for all del.

 

Folk støtter jo selvfølgelig spilleren de spiller SELV, i håp om at de ikke var dumme da de valgte class.

 

Å diskutere hvem som vinner er ikke vits i en gang, og vi har jo mange andre tråder man kan gjøre det i hvis det er ønskelig....

 

Trådstarter: Har du kommet deg noe opp i level ennå eller? =)

9328881[/snapback]

 

Sorry OT, men har du begynt og spille igjen Binko ? :D

Lenke til kommentar
endelig mulig å kverke Warlocks uten å løfte et øyebryn

 

Jeg kan også kverke folk som er afk :yes:

 

Seriously, må være noen rimelig stusselige warlocks du spiller mot...

9320537[/snapback]

Mulig Mazrigos (PvP) har rævva Walocks, men så lenge jeg får ut Tremor Totem før jeg blir feara, så er det egentlig ikke noe problem å ta livet av de så lenge jeg dæljer på dem isteden for å bruke opp mana på spells. (For da er det rimelig kvelden når Warlocken er død og dottene ticker sakte mot grava)

 

Men nei, er værre for MEG å ta Mage nå av en eller annen grunn. Har egentlig ikke mye jeg skulle sagt mot mage nå på level 64 iallefall.

Lenke til kommentar
endelig mulig å kverke Warlocks uten å løfte et øyebryn

 

Jeg kan også kverke folk som er afk :yes:

 

Seriously, må være noen rimelig stusselige warlocks du spiller mot...

9320537[/snapback]

Mulig Mazrigos (PvP) har rævva Walocks, men så lenge jeg får ut Tremor Totem før jeg blir feara, så er det egentlig ikke noe problem å ta livet av de så lenge jeg dæljer på dem isteden for å bruke opp mana på spells. (For da er det rimelig kvelden når Warlocken er død og dottene ticker sakte mot grava)

 

Men nei, er værre for MEG å ta Mage nå av en eller annen grunn. Har egentlig ikke mye jeg skulle sagt mot mage nå på level 64 iallefall.

9343024[/snapback]

 

Fear er for amatører, nå til dags draintanker vi bare fienden til døde, hihi. Shamans, Warriors, de dropper som fluer alle sammen. Kan dog være litt verre med elemental og resto spec, men de ser jeg ikke mange til i min battlegruppe ihvertfall...

 

Mage er vel rimelig vanskelig å ta ja, jo høyere lvl man kommer, jo dårligere går det stort sett. Enhancement shamaner er vel på bunn når det gjelder overlevelsesevne. Annet enn en Grounding Totem så må man jo omtrent bare stå der nedfryst og ta imot juling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...