Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

MB 300CE Sportline


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi oi her var det mange flotte ord og jeg får bare si tusen takk til alle sammen :)

 

Ja dette var virkelig et løft og faktisk mye penere i virkligheten en på bilder og det bruker jo nesten alltid å være omvendt.

 

Modern er 72 og veldig oppegående men har ikke spesielt peiling på bil men i går da hun så fronten sa hun bare jøss det der var lekkert :D

Lenke til kommentar

Det ble drit fint for å si det rett ut :)

 

Ta vare på denne i årene fremover så har du gjor en kjempeinvestering da priser på dette produktet bare vil øke.

 

Man ser en strøken kjedelig MB 123 230 går for godt over 100,000,- pr dags dato og da kan du jo bare tenke hva denne vil gå for etter hvert ;)

 

Jeg tror ditt problem blir valget mellom å beholde bilen eller få en sinnsyk god pris om noen år Jada-jada :cry:

 

Stå på videre og ikke gjør så mye mer nå.

Endret av ken36
Lenke til kommentar

Den er vel tilnærmet perfekt, og som han over meg sa - det er en investering (selv om bil aldri er en god investering). Det er liksom ikke en bil man finner på Finn.no til skrotepris, uansett hvor gammel den er. (:

 

Blir fære og færre av dem i original stand, de aller fleste w124 (akkurat som gamle BMW-er) er jo ødelagt med negerstyling og kromfelger.

Lenke til kommentar

ken36 Jøss der var du igjen jo dette må være rekord for deg ;)

 

Nei valget mellom å selge eller få en god slump med peeeng om noen år blir ikke vanskelig hvis du tenker at jeg elsker denne bilen samt mannen jeg var så glad i ville jeg skulle ha denne og ta vare på den.

 

Han hadde skrevet i sitt testamentet at ..... skal ha min MB 300CE for da vet jeg at bilen blir tatt godt hånd om og ikke solgt videre. Bilen har vært mitt hjertebarn siden den var ny så jeg ønsker den blir i familien så lenge som mulig og derfor er ..... den perfekte forvalter av dette kjøretøyet "uansett har.... alltid hatt lyst på den" skrev han med glimt i øye på slutten av teksten.

 

Mine søsken arvet desto mer penger en meg grunnet dette så ingen skal tror min kjære onkel gjorde noe forskjell på oss. Ellers ken36 så takker jeg for at du syntes bilen ble fin :)

 

EvenT Negerstyling :!: har jeg aldri hør om før men tror jeg vet hva du mener. Vel denne bilen skal det ikke gjøres så mye mer med uten om vedlikehold og mulig et sett til med råe sommerfelger 17/18 tom til neste år men vi får se.

 

Vel at du kaller en annes manns bil perfekt er vel i grunn det største kompliment man kan få så tusen takk for det :)

 

PS-Det blir aldri noen negerstyling i hvertfall :D "veldig bra"

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...