Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

MB 300CE Sportline


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jøss, så dyr den var da, hehe.. Men så veldig fin og velholdt ut. Ikke noe typisk kebabtralle dette her nei ;)

 

Syns også at du skal bytte grill fora, ser bedre ut da syns jeg.

 

Gratulerer! Var rett og slett nydelig.. Like strøkent interiør som jeg har på citroenen min nå ;)

9315612[/snapback]

 

Fikk jo tips av deg hvordan jeg skulle behandle skinninteriøret så glad du er fornøyd med resultatet :)

 

Ang grill og baklykter...... Se hva jeg fikk tak i på ebay i går kveld etter hjelp fra mine nye venner på MB furumet :D Ny komplett Avantgardegrill-nye blanke fronlykter-nye blanke sideblinkers og til slutt nye klare baklykter til den nette sum 2250,- inkl frakt fra tre land- USA-Tyskland og England. Mulig jeg får moms på delene og da blir prisen 2825,- men alle pakkene er merket som gave så mulig jeg slipper.

 

Det beste tilbudet jeg fikk i Norge var 5500,- og da er det ikke komplett ny grill men bare avantgardeinnsatsen og da fikk jeg 15% avslag.Er jeg max uheldig og får moms på alle tre pakkene så blir dette halv pris kontra å kjøpe dette fra den billigste butikken i Norge så jeg må være superfornøyd i dag :D

post-80037-1187602930_thumb.jpg

post-80037-1187602944_thumb.jpg

post-80037-1187602954_thumb.jpg

post-80037-1187602968_thumb.jpg

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Nam. Snart så jeg selger Saaben og kjøper meg en MB nå.

9321045[/snapback]

 

He he go for it :D

 

Vi bor i leilighet og nabogutten er rundt 12 år tipper jeg og han er lite snakkesalig kan man trygd si. Da jeg jobbet med skinnet i bilen her om dagen kom han plutselig bort til meg og spurte om jeg hadde ny bil? ja svarer jeg, ååå den er drit fin alså var svaret og han har aldri komentert verken Volvon eller Saaben som jeg har/har hatt så bilen er tydelig et blikkfang for de yngre også :)

Lenke til kommentar
Du solgte altså 850 til gode for denne flotte bilen du arvet da? :)

9314847[/snapback]

 

Altså jeg hadde en Volvo 850 samt jeg har min kjære Saab 93T og så arvet jeg dette smykket så da måtte volvon vike samt jeg tjente 10,000,- på salget :)

9320327[/snapback]

Fornuftig gjordt det ja. Men hva bruker du begge bilene for?- kone-bil?

Lenke til kommentar
Du solgte altså 850 til gode for denne flotte bilen du arvet da? :)

9314847[/snapback]

 

Altså jeg hadde en Volvo 850 samt jeg har min kjære Saab 93T og så arvet jeg dette smykket så da måtte volvon vike samt jeg tjente 10,000,- på salget :)

9320327[/snapback]

Fornuftig gjordt det ja. Men hva bruker du begge bilene for?- kone-bil?

9322801[/snapback]

 

Jeg har en samboer som bruker min Saab for tiden og for de som ikke kjenner denne så er den parkert her http://www.garaget.org/?car=23453 Hun liker å kjøre fort :D

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Du solgte altså 850 til gode for denne flotte bilen du arvet da? :)

9314847[/snapback]

 

Altså jeg hadde en Volvo 850 samt jeg har min kjære Saab 93T og så arvet jeg dette smykket så da måtte volvon vike samt jeg tjente 10,000,- på salget :)

9320327[/snapback]

Fornuftig gjordt det ja. Men hva bruker du begge bilene for?- kone-bil?

9322801[/snapback]

 

Jeg har en samboer som bruker min Saab for tiden og for de som ikke kjenner denne så er den parkert her http://www.garaget.org/?car=23453 Hun liker å kjøre fort :D

9323051[/snapback]

Du lar kjerringa kjøre bil med 300hk ja, trygt.. :thumbup:

 

Neida, noen damer kan jo kjøre de også..

Lenke til kommentar

Tjo bing!

 

Man-tis-ons blir bilen min borte for rustarbeide, jeg har gått over bilen med lupe og funnet to små bobler til samt 4 steinsprut som skal utbedres.

Bilen skal også etterbehandles med tectyl behandling da dette er ca 5 år siden sist.

Pris rustarbeide 6000,- tectylbehandling 2700,- men da er bilen 100% strøken også.

 

Neste uke der igjen har jeg forhåpenligvis fått grill og lykter men dette skifter mekanikeren min da lyktene må justeres 100% samt jeg skifter høyre endeledd og tar forstillingskontroll i samme slengen og da er bilen 100% teknisk :)

 

AAA livet er herlig

 

God helg og skål!

Lenke til kommentar
Bilen er litt for vakker syntes søsteren hans da hun ikke får låne den :(  Neida broder du er snill du mot meg  du :love:

9354797[/snapback]

 

Næmmen er det ikke bøllefrøet som har lagt igjen komentar i tråden min :) Fjortiser får ikke kjøre sånne biler vettu, det må bli Saaben på deg også her etter :!:

Lenke til kommentar
Gratulerer (på etterskudd) med enda en bil!

Pen bil, liker 2-dørsutgavene MYE bedre enn sedan/stv.. :)

9356619[/snapback]

 

Takk Marvil men man kan ikke sammenligne en cupe sportline 124 i bare dører da det meste på denne bilen er oppgradert samt karosseriet har en helt annen linje. Spesielt hele understellet er klin andeledes slik at det blir en helt annen bil å kjøre en sedan og stv ;)

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Næmmen er det ikke bøllefrøet som har lagt igjen komentar i tråden min :)  Fjortiser får ikke kjøre sånne biler vettu, det må bli Saaben på deg også her etter :!:

9354927[/snapback]

 

Stå på krava! ;)

 

Jeg regner med at bilder ankommer så fort du får på litt snacks.

9356656[/snapback]

 

Ja her må man stå på krava ;)

 

Som skrevet før så er det rust og lakkering til uka og snacks håper jeg da kommer neste uke igjen ;) Nå kommer de fleste delene jeg har bestilt fra Hong Kong har jeg funnet ut og da kan det ta opp til 14 arbeidsdager før de ankommer til meg men stol på at det skal på meget fort :)

Lenke til kommentar
Jeg blir så glad inni meg når jeg ser strøkne gode gamle biler (ikke sååå gammel da, men ...). W124 coupéene er noe av det peneste som har rullet ut av Mercedes-fabrikken.

 

 

Har du noen planer for anlegg?

9357577[/snapback]

 

Takker Event!

 

Finnes vel ikke noe bedre en å eie en strøken gammel bil "noe som alle ikke har" ;)

 

I 1991 kjøpte jeg meg en 87mod begunder farget Golf GL men etter og ha besøkt storsenteret vårt å så tre like biler med samme farge sto rett ved siden av min dro jeg rett til Oslo og kjøpte meg en strøken sort 86 mod Ford Sierra XR4i som bare hadde gått 41.000KM.

 

Jeg dro på meg et mye mye større lån min mor fortvilte men du verden så mye mer morro jeg hadde det i årene fremover med den bilen :D

 

Helt sann historie og jeg har aldri angret på hva jeg gjorde for det var ikke mange ungutter som kjørte en slik bil i 1991 så jeg ble kongen i gata og damene jeg fikk ble penere også :!:

 

Dette var ikke noe hælspark til bilen din Event men det håper jeg du forsto? Ang anlegg så sitter det faktisk 6 meget gode høytalere i denne bilen spesialbestilt da den ble bygd, hvis man regner med de bitte små diskant høyt som sitter i dashbordet og hattehylla så blir det 8 høytalere totalt.

Etter jeg byttet en litt sliten 14 år gammel Blaupunkt spiller med en flunka ny Pioneer spiller med hele 4X50W forsterker så låter det som pokker for en litt "eldre herre" :)

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...