Gå til innhold

Starcraft II, deretter World of Starcraft?


Anbefalte innlegg

Blizz har sakt at de forventer å få 10 år ut av WoW.

I høst blir det 3 år siden lansering (sykt som tiden har gått).

 

Jeg tror ikke Blizz vil konkurrere med seg selv med å gi ut enda en MMO, selv ikke om flere år.

9271193[/snapback]

 

Om en ser på spillutviklingen på 10år, så har den tatt kvantesprang siden 1997. WoW har nok mange år til, men de vil nok ikke klare å holde på kundemassen de har i dag med tanke på hva som kommer og kan komme av MMO. Lotro vokser, Warhammer vil nok kapre en del, AoC har et potensiale når/om det kommer samt flere og flere spillselskaper utvikler MMO.

 

Nei, blizzard har nok vent seg til den fine cashflowen de har hver måned, så for å opprettholde dette, er nok et nytt MMO en god måte å sikre dette på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, Blizzard har jo annonsert et nytt spill som skulle bli jævlig stort...

9267769[/snapback]

Okeii?

 

Kilde takk.

9267797[/snapback]

 

Så det på dagbladet tror jeg, skal hente link.

 

Clicky, clicky.

 

Står ikke hvilket spill, men bare at det er annonsert, og de skal fortelle mere på Blizzcon.

9267888[/snapback]

Snakket nok om den nye World of Warcraft tilleggspakken siden det var den de annonserte på Blizzcon.

 

Artikkelen er ca. en måned gammel, og blizzcon er over for i år.

9267995[/snapback]

 

 

Du overså kanskje delen der det sto "IKKE DETTE: Spillet har heller ikke noe med «World of Warcraft» å gjøre .."

 

 

(Sto forøvrig også "IKKE DETTE: ... ei heller «Starcraft», som snart får sin oppfølger.")

Lenke til kommentar

Jeg hadde elsket world of starcraft, men jeg hadde vært fryktelig redd for at det hadde vært en wow kopi. (Skaff max lvl og begynn å raid, yuck). Hadde vært kult om blizzard hadde lagd et litt mer pvp-orientert spill (av type age of conan eller warhammer online). Men på toppen av lista står nok diablo 3.

Lenke til kommentar
World of Starcraft skjer ikke i løpet av de neste 10 årene. Det setter jeg en stor nr. 15 med cola og rømmedressing fra Peppes på.

9272333[/snapback]

*Printe ut for bevis*

 

Nei, det blir nok Diablo 3 om noen år. Eller ett helt nytt franchise. Eller kanskje ett nytt kapittel i The Lost Vikings-historien?

Lenke til kommentar
Vel, Blizzard har jo annonsert et nytt spill som skulle bli jævlig stort...

9267769[/snapback]

Okeii?

 

Kilde takk.

9267797[/snapback]

 

Så det på dagbladet tror jeg, skal hente link.

 

Clicky, clicky.

 

Står ikke hvilket spill, men bare at det er annonsert, og de skal fortelle mere på Blizzcon.

9267888[/snapback]

Snakket nok om den nye World of Warcraft tilleggspakken siden det var den de annonserte på Blizzcon.

 

Artikkelen er ca. en måned gammel, og blizzcon er over for i år.

9267995[/snapback]

 

 

Du overså kanskje delen der det sto "IKKE DETTE: Spillet har heller ikke noe med «World of Warcraft» å gjøre .."

 

 

(Sto forøvrig også "IKKE DETTE: ... ei heller «Starcraft», som snart får sin oppfølger.")

9272028[/snapback]

Joda, så det, men tror ikke på det. :p

 

TYDELIGVIS hadde det noe med World of Warcraft å gjøre siden det eneste spillet de announca på blizzcon var en WoW expansion!

Lenke til kommentar

Sånn jeg har sett det, så blir det "urettferdig" overfor Diablo hvis de skal lage mer Starcraft etter IIern og mer Warcraft etter exp-pack og ikke gjøre noe med deres tredje gull-franchise.

 

Jeg tror de gjør det best hvis de med jevne mellomrom lager oppfølgere/exp-packs til ALLE disse tre, og legger vekt på å få dem ut i noen lunde samme spillgenerasjon.

 

Jeg vil likevel uttrykke mitt ønske om en NY genial spillverden. Disse folka må ikke kaste bort talent på å tenke nytt bare i gamle baner. De har jo tross alt funnet opp disse titlene en gang i tiden...

Endret av Kjetil J
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...