Gå til innhold

Star Wars: The Force Unleashed


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
jeg kjøper ikke 360! Er så mye problemer med den :thumbdown: ... Takk jeg holder meg til PC

9478034[/snapback]

 

Nei, måtte bli en PlayStation3 i-så-tilfelle.

Men jeg gidder ikke å punge ut med 5'800kroner for en konsoll som er langt svakere og har et mye dårligere potensial enn PC-en jeg har.

 

De kommer jo til å tape drøssevis med kunder om de dropper en PC-release.

Piratkopiering eller ei, det er faktisk mange som kjøper PC-spill også, så å droppe hele plattformen er på ingen måte veien å gå.

 

Personlig så misliker jeg veldig sterkt å spille alle spill, utenom bil-spill med en game-pad. Tastatur og mus er ikke nesten samtlige tilfeller mye bedre..

Det syntes nå hvert fall jeg..

Lenke til kommentar
Skjønner dem godt med all piratkopieringen og at dem dreit seg ut med SWG... surt surt surt. Hadde virkelig håpet de skulle lage SWG2 i Pre-CU form. Jaja, livet går videre.

9476742[/snapback]

 

Å boikotte PC-Plattformen på grunn av piratkopiering er ikke veien å gå.

Og jeg tror alle utviklere som går for den idiotiske taktikken vil tape penger i det lengre løp. Er faktisk utrolig mange som kjøper PC-spill, selv om en del bare laster det ned fra nettet. Jeg tror % delen av folk som laster ned kontra folk som faktisk kjøper spillet er såpass liten at det lønner seg å heller selge det, enn å droppe det fullstendig.

 

Uansett, så blir det også helt feil.

Det er jo lettere å piratkopiere ett Xbox, Xbox360, PlayStation2 og ett PlayStation3 spill enn det er å piratkopiere ett spill som benytter seg av skikkelig kopi sperringer.

Hadde alle PC-spill begynt å kreve en form for aktivering, sånn som med STEAM, så tror jeg ikke folk hadde giddi å piratkopier så mye lengre. Steam fungerer utmerket, langt lettere å piratkopiere konsoll spill. Lite lett det som med PC-spill

Lenke til kommentar

Gleda meg sykt til at det skulle komme, men ble skuffa da jeg så at det ikke skulle komme til pc, så nå har jeg fått en kompis som har ps3 til å glede seg over det han også så nå blir det lørdagskos a likevell ! Men har vel fortsatt litt troen på at det gis ut til pc ( eller jeg nekter å tro at det IKKE kommer på pc )

Det burde vel komme en allrounder snart en platform som kan brukes på alt :roll:

 

jeg kjøper alltid spill jeg liker får å støtte folka som lagde det til å muligens gi ut et til :ph34r:

Lenke til kommentar
Det er jo lettere å piratkopiere ett Xbox, Xbox360, PlayStation2 og ett PlayStation3 spill enn det er å piratkopiere ett spill som benytter seg av skikkelig kopi sperringer.

Det har ingenting å si, det er betydelig færre som piratkopierer til xbox 360 ettersom de rett og slett ikke tar seg bryet. Forstår godt at de ikke gidder en PC release. En mulighet hadde vært å kreve online-pålogging når du skal spille det, at du kobles opp mot en server. Tviler på at det skjer ettersom du da ha en internettkobling for å spille det.

 

De som laster ned har seg selv å takke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...