Gå til innhold

Hvilken stil? -BILDER


Anbefalte innlegg

Da har jeg ett lite problem her, jeg har ingen klær jeg føler meg bra i lenger..

 

Problemet er ikke att jeg har lite med klær, snarere tvert imot men jeg er mett på og gå i det samme som alle andre;)

 

 

 

 

Jeg er 16 og penger er det nokk av;)

 

 

Kan ikke dere mote intrisere legge ut bilder?

 

 

 

Legger med ett bilde av stilen min nå, bildet er tatt på en sen fest så jeg ser ikke bra ut;)

post-130744-1186946898_thumb.jpg

Endret av 5iggen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken stil du har, reflekterer jo i stor grad hvem du er...

 

Noe som pleier å funke knall er å gå rundt i butikker på måfå. Hvis du får øye på noe du bare MÅ ha, noe du virkelig digger, og som er helt deg, sjekk at det er riktig str og kjøp det.... Hvis du er i tvil om et klesplagg, ikke vurder å kjøp det en gang. Pleier å funke.

Lenke til kommentar
Hvilken stil du har, reflekterer jo i stor grad hvem du er...

 

Noe som pleier å funke knall er å gå rundt i butikker på måfå. Hvis du får øye på noe du bare MÅ ha, noe du virkelig digger, og som er helt deg, sjekk at det er riktig str og kjøp det.... Hvis du er i tvil om et klesplagg, ikke vurder å kjøp det en gang. Pleier å funke.

9265771[/snapback]

Det er nokk riktig det du sier der, men jeg klarer ikke klesbutikker mer enn passe så jeg kommer ikke til og gå i butikkene uten og vite hva jeg vill ha..

 

 

Bilder?

Lenke til kommentar

Grünerlökka, og spredt rundt i sentrum.

Har dessverre ingen bilder. Går sisteåret på vgs, og kler meg representativt og ikke för eksentrisk, men ikke mainstream.

 

Dette forumet er skremmende aktivt :p

 

edit: er ny her, så helgarderer meg vist litt ubevist ser jeg.

Jeg heller mer mot en radikal klestil, men allikevel en avstikker fra den alternative moten som er populär nå. Jeg liker hatter.

Endret av OlaHei
Lenke til kommentar

Jeg handler i fölgende butikker.

 

Uff/fretex:

De fleste har vel hört nå, at i disse butikkene kan man finne mye rart.

Jeg kjöpte en blazer med film noir-snitt tidligere i år til 150 kroner.

Samt en snippkjole-jakke. Siste var egentlig mest for morro skyld, men jeg har brukt den i et par anledninger kombinert med vintage-jeans og converse :)

 

Probat:

Morsom butikk på grünerlökka, med stort utvalg i t-skjorter.

Har også mange morsomme buttons. Jeg har (vanlig 100 kronersgreie fra carlings) en typisk besterfarslue med en button med teksten "Ungdommen nå til dags". Et av mine favorittplagg.

 

Håkki:

Anbefalte denne i t-skjortetråden også. Har mange geniale konsepter og ideer.

Anbefales å bestille på nett. Han liker ikke ha butikkene sine åpne til normale tider :p

 

Skuls.no:

Tror de bare har nettbutikk. Anbefalte også denne i t-skjortetråden.

Selger t-skjorter med metal-konsept, bare at de ikke er det.

www.skuls.no - studer teksten på skjortene.

 

Trabant

Secondhand på grünerlökka. Datt innom et par Threadless t-skjorter når jeg var der sist. Har mange kule accessories som beltespenner, smykker og solbrikker også.

 

Los Lobos:

Duppedittbutikk egentlig. Ligger også på grünerlökka. Har mange kule solbriller, beltespenner, kortholdere, lommeböker, lightere, etc.

 

Håper det kan hjelpe deg :)

 

edit: skriveleif og vennene hans.

Endret av OlaHei
Lenke til kommentar

Hele "grå myk joggebukse+hettegenser"-konseptet er oppbrukt, akkurat som strikk rundt beina, lindeberg-genser, bula-bukse (!), vans-sko og buksa i sokka-konseptene (eller klut rundt huet, for den saks skyld). Ekke like mye "stil" lenger det er fler som har det enn de som ikke har det

 

Å ha stil er i følge meg å ha noe ikke alle har/kan få for ei billig krone på Rema. Og det er ikke merket eller logoen på klærne dine som gir deg stil.

Lenke til kommentar
Hele "grå myk joggebukse+hettegenser"-konseptet er oppbrukt, akkurat som strikk rundt beina, lindeberg-genser, bula-bukse (!), vans-sko og buksa i sokka-konseptene (eller klut rundt huet, for den saks skyld). Ekke like mye "stil" lenger det er fler som har det enn de som ikke har det

 

Å ha stil er i følge meg å ha noe ikke alle har/kan få for ei billig krone på Rema. Og det er ikke merket eller logoen på klærne dine som gir deg stil.

9278847[/snapback]

Enig med deg der, men hvet du hva? Jeg bryr meg egentlig ganske lite om klær, må bare finne noe som passer sammen.. Det har jeg gjort :innocent:

 

Mulig du er ei moteløve som barberer deg under armene men jeg er litt mer slask..

Lenke til kommentar
Beklager hvis du oppfattet mitt utspill støtende, det var ikke meningen at noen skulle det. Jeg ville bare presisere noe  ;) 

 

Nei, jeg er ingen moteløve som shaver armhulene.  :ph34r:

9278984[/snapback]

Neida, jeg ble ikke fornermet:)

 

Du kan si jeg har en litt trang til og presisere att jeg er ett orndtlig mannfolk som ikke bryr meg om klær, selv om jeg gjør det :hmm:

 

 

Jeg er litt rar, litt Schisofren tror jeg :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...