Gå til innhold

Hvilken stil? -BILDER


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er stilen min omtrent hver dag. Jeg anbefaler den hvis du har råd.

9299091[/snapback]

 

Det trenger ikke være noe særlig dyrere med dette enn noe annet.

 

Hvit skjorte og svart slips er ålreit, det. Har mange forskjellige farger på både slips og skjorte, men akkurat det blir veldig konfirmasjon. Jeg prøver å variere litt.

 

Følgende bilde viser at forskjellige fargekombinasjoner gir helt forskjellige stiler - mannen til venstre ser stivpyntet ut, mens mannen til høyre er mer casual og selvsikker i stilen.

285.harris.neil.032007.jpg

9299106[/snapback]

 

Det blir konfirmasjon hvis du ikke sørger for god gjennomføring. Fiks håret for å få en hakket mer kompromissløs pigg eller legg det ned og få en klassisk 30/40-talls sleik, evt. klassisk preppy. Sørg for matchende tørkle i jakkelommen og et par solide sko i skinn (laget over velformet lest, ikke noe billig klumpete skit). Puss skoene.

 

Jeg har en stil som vil si at jeg tar de klæra jeg finner først:P

9299112[/snapback]

 

Det er fordi du liker å være som flertallet. Normalt kaller vi slikt latskap og mangel på fantasi. (Dette er selvsagt generelt, ikke et personlig angrep.)

 

Enig i at hvit skjorte og svart slips ser konfirmasjon ut. Men man må ha et utseende som passer klærne også, ser ikke bra ut når man går i dress til vanlig og ser ut som man er 14. Man må se ferdig utvokst ut for å kunne gå i dress til daglig synes jeg. Samme som at man må ha en vin diesel (kanskje ikke fullt så drøy da men) kropp for å gå med singlet, skinny folk i singlet er noe av det tåpeligste man ser.

9299487[/snapback]

 

Singlet er undertøy og kan brukes under skjorte når det er kaldt evt. som eneste plagg hvis du må utføre tungt arbeid og trenger å ta av deg skjorten.

 

Det er fullt mulig å kle seg bra i dress i en alder av 14. Men det er alltid lurt å sjekke hva som gjør forskjellen mellom vellykket og teit før man begynner.

 

mannen til venstre ser stivpyntet ut, mens mannen til høyre er mer casual og selvsikker i stilen.

285.harris.neil.032007.jpg

9299106[/snapback]

Ehm, what? Han til venstre ser stilig ut, han til høyre er bare harry.

9299866[/snapback]

 

Høyre: Uformell/motepreget, Venstre: Formell/klassisk.

 

Jeg misliker på det sterkeste sorte skjorter. Når dressen i tillegg er helt svart, blir det etter min mening ikke helt bra. Slipset løser kanskje litt opp, men, nei, ikke pent.

9299900[/snapback]

 

Om du misliker sorte skjorter er det ditt problem. Jeg er dog enig i at en annen mørk skjorte kanskje kunne fungert enda bedre.

 

Går du med dette på skole/høyskole/universitet på forelesninger og slikt?

Ganske bra festantrekk, men ikke noe jeg ville ha brukt i hverdagen.

(@steffy)

9300116[/snapback]

Har vurdert det til fast stil, men gjør dessverre ikke det nå ^^

9301688[/snapback]

 

Perfeksjoner stilen og bruk den til daglig. Ikke vær blant de feige norske menn, vær en av fortroppene!

Lenke til kommentar
Det er fordi du liker å være som flertallet. Normalt kaller vi slikt latskap og mangel på fantasi. (Dette er selvsagt generelt, ikke et personlig angrep.)

9302225[/snapback]

Nå trenger ikke alle bruke like mye tid på klær, heller. Ser man bra ut i det som er normalt for tiden, så er det jo like greit? Hvis alle skilte seg ut i klesveien, så hadde ingen skilt seg ut. ^^

Lenke til kommentar

Jeg holder på å legge om stilen min, fra og være IKT slask med hettegenser og bokser som slenger hit og dit til en mere overklasse, business, finere stil .Med casual dress bokse og en form for skjorte og rutete vans sko :o . Vet ikke hvordan jeg skal gjøre det videre, liker iallefall casual dressbokse konseptet.

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Jeg holder på å legge om stilen min, fra og være IKT slask med hettegenser og bokser som slenger hit og dit til en mere overklasse, business, finere stil .Med casual dress bokse og en form for skjorte og rutete vans sko :o . Vet ikke hvordan jeg skal gjøre det videre, liker iallefall casual dressbokse konseptet.

9310696[/snapback]

 

Du skal være en IKT-assistent med dress? :whistle:

Lenke til kommentar

På en måte ja. Det blir jo revolusjonerende! :wee:

Edit: Men jeg vet ikke helt om jeg vil gå med dress jakke, det blir litt overkill spør du meg.

 

Edit2: Prøver og kopiere stilen til karen på bildet under.

Han er faktisk eksen til søstra til eksen min :wee: (for en kombinasjon)

post-88434-1187469771_thumb.jpg

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Som sagt kommer jeg til å ende opp med noe lignende som "Trond"(Wannabe modellen på bildet over).

Han går slik hver dag og får bare gode responser, i tillegg er han stylist og vet hva han driver med når det er snakk om moter.

 

Personlig tror jeg dette kan bli bra.

:)

Lenke til kommentar

Har flyttet til en ny "by" på grunn av lærling jobben, så det er ingen som vet hvordan jeg så ut.

Jeg har egentlig prøvd og være nerd de siste året, men p.g.a det lange svarte håret mitt trodde alle at jeg var musiker istedet.

Personligheten min (tror jeg i allefall selv) er av den typen som passer i alle slags klær. Er litt gal og har et snev av den "i dont care what u think about me noob" attituden.

Men men, vi får se hvordan det går. :)

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
060618_ralphlauren_vert_1p.widec.jpg

9273104[/snapback]

Den piquèn der er faktisk evig fet, hvor får man has på den?

9304927[/snapback]

 

Det der er vel den blant annet ballguttene/jentene brukte i Wimbledon, den med tretall på høyre arm istede for tennislogoen fåes blant annet på Ferner Jacobsen.

9310411[/snapback]

 

Det piqueskjorten er fra Wimbledon-kolleksjonen til Ralph Lauren. Den får du kun tak i (om du er heldig) på Steen og Strøm. Alle "big-pony" piqueskjortene med tretall på høyre arm er utsolgt i hele Norge. Fikk sikret meg tre stykker, heldigvis. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...