Gå til innhold

Hvilken stil? -BILDER


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne stilen er fin..

9295013[/snapback]

 

Haha.. Det er vel deg? Kjedelig, spør du meg. Typisk "Jack & jones"stil....

9295724[/snapback]

Nei, jeg er jente.

 

Men han fyren har bra stil ser det ut som :wee: Jeg liker den hvertfall..

Om du vil skille deg ut elns, er det vel bare å mikse litt, å komme på din egen stil.

Jeg kjører hvetfall min egen stil, men det er ikke så interessant å høre om i dette tilfelle.

Lenke til kommentar

Hvit skjorte og svart slips er ålreit, det. Har mange forskjellige farger på både slips og skjorte, men akkurat det blir veldig konfirmasjon. Jeg prøver å variere litt.

 

Følgende bilde viser at forskjellige fargekombinasjoner gir helt forskjellige stiler - mannen til venstre ser stivpyntet ut, mens mannen til høyre er mer casual og selvsikker i stilen.

285.harris.neil.032007.jpg

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Enig i at hvit skjorte og svart slips ser konfirmasjon ut. Men man må ha et utseende som passer klærne også, ser ikke bra ut når man går i dress til vanlig og ser ut som man er 14. Man må se ferdig utvokst ut for å kunne gå i dress til daglig synes jeg. Samme som at man må ha en vin diesel (kanskje ikke fullt så drøy da men) kropp for å gå med singlet, skinny folk i singlet er noe av det tåpeligste man ser.

Lenke til kommentar
Enig i at hvit skjorte og svart slips ser konfirmasjon ut. Men man må ha et utseende som passer klærne også, ser ikke bra ut når man går i dress til vanlig og ser ut som man er 14. Man må se ferdig utvokst ut for å kunne gå i dress til daglig synes jeg. Samme som at man må ha en vin diesel (kanskje ikke fullt så drøy da men) kropp for å gå med singlet, skinny folk i singlet er noe av det tåpeligste man ser.

9299487[/snapback]

Enig :thumbup:

 

Post 900 :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...