Gå til innhold

Hvilken stil? -BILDER


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På en måte ja. Det blir jo revolusjonerende! :wee:

Edit: Men jeg vet ikke helt om jeg vil gå med dress jakke, det blir litt overkill spør du meg.

 

Edit2: Prøver og kopiere stilen til karen på bildet under.

Han er faktisk eksen til søstra til eksen min :wee: (for en kombinasjon)

9310713[/snapback]

 

Ein god mann å ha med når garderoben trenger fornying, men pass på pengene går fort!

Lenke til kommentar
På en måte ja. Det blir jo revolusjonerende! :wee:

Edit: Men jeg vet ikke helt om jeg vil gå med dress jakke, det blir litt overkill spør du meg.

 

Edit2: Prøver og kopiere stilen til karen på bildet under.

Han er faktisk eksen til søstra til eksen min :wee: (for en kombinasjon)

9310713[/snapback]

 

Kommer ikke til å funke uten jakke. Og garantert ikke med Vans, du trenger noe litt mer elegant uten at det blir for elegant.

 

På bildet har han tatt utgangspunkt i arbeidsdress, det vil også medføre en viss standard på skoene pluss en jakke som er henslengt et eller annet sted.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tror du ville kledd Blazer og noen mørke jeans med en tøff pastell

t-skjorte inni.

blazer.jpg

Noe a la dette bare svart/stripete blazer og en stilig halveis tettsittende tskjorte. ;)

9279032[/snapback]

 

Om man prøver å bli hovedtaler under en homofestival kan jo dette være et alternativ. Gi nå mannen et belte i det minste!

Lenke til kommentar
Tror du ville kledd Blazer og noen mørke jeans med en tøff pastell

t-skjorte inni.

blazer.jpg

Noe a la dette bare svart/stripete blazer og en stilig halveis tettsittende tskjorte. ;)

9279032[/snapback]

 

Om man prøver å bli hovedtaler under en homofestival kan jo dette være et alternativ. Gi nå mannen et belte i det minste!

9431317[/snapback]

Du har så mange fantastiske utsagn her i dag. Om du synes alt av klær er homofilt, så synes jeg du bør logge deg av nettet, strippe til skinnet, og dra tilbake til det hullet i fjellet du klatret ut fra. :)

Lenke til kommentar
Tror du ville kledd Blazer og noen mørke jeans med en tøff pastell

t-skjorte inni.

blazer.jpg

Noe a la dette bare svart/stripete blazer og en stilig halveis tettsittende tskjorte. ;)

9279032[/snapback]

 

Om man prøver å bli hovedtaler under en homofestival kan jo dette være et alternativ. Gi nå mannen et belte i det minste!

9431317[/snapback]

Du har så mange fantastiske utsagn her i dag. Om du synes alt av klær er homofilt, så synes jeg du bør logge deg av nettet, strippe til skinnet, og dra tilbake til det hullet i fjellet du klatret ut fra. :)

9433961[/snapback]

 

Mener dere seriøst at dette er et pent antrekk?

Lenke til kommentar

Skjønner.

 

Den skjorta er alt for flekkete og trekker oppmerksomheten vekk i fra modellens ansikt. Buksene er ok, men mangler belte, noe som i mine øyne er en stor synd. Jakken ser ut som en billig korpsuniform og er også alt for lys i forhold til modellen. Jakken har også et alt for feminint snitt til å være et herreplagg.

 

Er dette en meningsytring som er mer akseptert?

Lenke til kommentar
Skjønner.

 

Den skjorta er alt for flekkete og trekker oppmerksomheten vekk i fra modellens ansikt. Buksene er ok, men mangler belte, noe som i mine øyne er en stor synd. Jakken ser ut som en billig korpsuniform og er også alt for lys i forhold til modellen. Jakken har også et alt for feminint snitt til å være et herreplagg.

 

Er dette en meningsytring som er mer akseptert?

9434040[/snapback]

 

Mye bedre. Det er snakk om å prøve å ha en litt sivilisert tone. Slike utsagn som det du hadde over her er bare tåpene.

 

Godt du forsto, og takk for at du tar kritikken og ikke krangler på det.

Lenke til kommentar
Skjønner.

 

Den skjorta er alt for flekkete og trekker oppmerksomheten vekk i fra modellens ansikt. Buksene er ok, men mangler belte, noe som i mine øyne er en stor synd. Jakken ser ut som en billig korpsuniform og er også alt for lys i forhold til modellen. Jakken har også et alt for feminint snitt til å være et herreplagg.

 

Er dette en meningsytring som er mer akseptert?

9434040[/snapback]

 

Mye bedre. Det er snakk om å prøve å ha en litt sivilisert tone. Slike utsagn som det du hadde over her er bare tåpene.

 

Godt du forsto, og takk for at du tar kritikken og ikke krangler på det.

9434133[/snapback]

 

Joda, skal prøve å holde meg på matta.

Lenke til kommentar
Dette er stilen min omtrent hver dag. Jeg anbefaler den hvis du har råd.

9299091[/snapback]

Det der er bare stygt hver dag, greit på fest og andre anledninger. Men hver dag?

Nei.

Sorry for at jeg kanskje er frekk, men sier meninga mi.

9445050[/snapback]

Du trenger ikke beklage for meningen din, for all del. Jeg forstår dog ikke hvordan det kan være pent en dag og stygt en annen dag. Faren min har kledd seg slik hver dag siden han var 21, da pga jobben, men en Patrick Bateman-innstilling til klesstilen er for meg utrolig fascinerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...