Sniken_123 Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Hvordan tar du og patcher må du gjøre det manuelt via sider eller patcher du via spillet ? Det velger du helt selv...
Autokrator Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Har du rask linje og bruker torrents KAN "manuelt" være en god del raskere. For manuell nedlasting sjekk her: http://community.codemasters.com/forum/sho...ad.php?t=172760 Dessverre ser det ut til at ikke alle patchene har torrents, så om valget står mellom Gamershell/Fileplanet osv. eller automatisk via LotRO launcheren ville jeg valgt det siste.
Autokrator Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Kan bekrefte det. Den "lokale" Spaceworld'en hadde faktisk et relativt stort antall stående i hylla da jeg var innom idag.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Da har jeg også tenkt å prøve å gi lotro et lite forsøk. I og med at jeg ikke synes AoC ble noe særlig etter 14-dagers tid, så kjøpte jeg i dag lotro for 150,- Ikke så ille for en måneds spilletid om jeg ikke liker det noe særlig. Så da har jeg omsider WoW, AoC og lotro å velge mellom når vinteren kommer
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Har lagt inn spillet og startet det skulle logge inn men må jeg laste ned den filen på 14279? Og er det noe mer etterdet?
Autokrator Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Har lagt inn spillet og startet det skulle logge inn men må jeg laste ned den filen på 14279?Hva mener du nå? Om det du mener er at du har kjøpt spillet og installert det via en dvd må du nok regne med en del timers patching, ja.
Bjonski Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Har lagt inn spillet og startet det skulle logge inn men må jeg laste ned den filen på 14279?Hva mener du nå? Om det du mener er at du har kjøpt spillet og installert det via en dvd må du nok regne med en del timers patching, ja. Det er ca. 14,000 filer å laste ned etter installasjon.. Jeg regner med dette er alt av patching.
langtongting Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Da er jeg i gang som human burglar på Laurelin. Spillet ser ganske så bra ut. Det som irriterer meg er texture popin. plutselig dukker det opp en stein eller et tre 50 meter forann deg. Fossene/vannfallene ser utrolig dårlig ut i forhold resten av spillet.
Sniken_123 Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Da er jeg i gang som human burglar på Laurelin. Spillet ser ganske så bra ut. Det som irriterer meg er texture popin. plutselig dukker det opp en stein eller et tre 50 meter forann deg. Fossene/vannfallene ser utrolig dårlig ut i forhold resten av spillet. Det du kaller texture popin kommer nok mer av at du har: for høy grafikk for din maskin, må stille opp view distance eller at internett forbinnelsen din er litt svak
Crowley_ Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Nå er min trial over, og nå står det "expired" på den når jeg logger inn.. Men det står også en subscription-greie der, som det står er aktiv. My LOTRO Subscription 06/13/2... står det Hva betyr det? Vil ha svar litt fort
Niram Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Er det litt mye oppdateringer som skal til før man kan spille eller? Hadde lastet ned alle bøkene unntatt den siste fra før.. Men jaggu skal ikke launcheren gå gjennom "update game data" etc. i tillegg som tar lang tid Jaja, kan spille snart
Khogn Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Er det litt mye oppdateringer som skal til før man kan spille eller? Hadde lastet ned alle bøkene unntatt den siste fra før.. Men jaggu skal ikke launcheren gå gjennom "update game data" etc. i tillegg som tar lang tid Jaja, kan spille snart Hehe hvis du installerer spillet på nytt og skal oppdatere det kan det ta opp til et døgn. Syke greier. Jeg håper de fleste oppdateringsfilene ligger på kommende expansion pack, da hadde vi sluppet mye av det tullet.
Niram Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 (endret) Sant, men nå er jeg hvertfall i gang Hadde alle bøkene som sagt, unntatt 13 : ) Syns LOTRO er et veldig fascinerende spill! Endret 2. juli 2008 av braxboy
jodde11 Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Jeg må si Thorog var overraskende lett når det kom til stykket. Tok ham for første gang for noen dager siden. Vi har raidet Rift over lang tid å trengte en forandring så vi tenkte vi skulel prøve Thorog. Å var ikke veldig mange forsøkene som skulle til for å få ham ned. Th Rift er jo mye vanskeligere syns jeg. Der må du jo faktisk bruke en god del tid på å sete deg inn i taktikken på bossene første gang du er på dem.
Alkaw Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Bestemte meg vel egentlig ikke for å begynne med spillet, men nå blei jeg litt keen igjen. Grafikken imponerer meg så stort! Har en WoW account med lvl 70 Hunter og lvl 70 Rogue om noen ville være interissert i å bytte. Ville satt pris på om det fulgte med en mnd med game tid pga det tross alt er en stor tids og penge forskjell på en lvl 20 random char i LOTRO og 2 70s i WoW =) Send PM uansett da.
vikingkylling Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Ouch. Tror nok ikke dette er et spill for deg, dessverre. LotRO er svært casual, så det er svært få som spiller kun for å nå høyeste level. Men for all del, det er bare å prøve. For øvrig selges spillet ganske billig nå, og du får med en gratis prøvemåned som i alle andre MMORGPer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå