Gå til innhold

Multi spill, kjøper dere på PS3 eller xbox?


Snoft

Anbefalte innlegg

Tror jeg ville valgt X360 fremfor PS3, mye fordi de fleste spillene er laget med X360 i tankene og blir deretter portet over til PS3. Spill som Call of Duty 3 og Splinter cell har jo bevist litt hvorfor jeg ville foretrekke det slik.

 

Samt, PS3 blir en alt for dyr enhet, selv om den HDMI (ooooooh). Da velger jeg heller Elite til 4k, og ligger fremdeles 2k under PS3, penger jeg kan bruke på multiplatformspill :)

9266387[/snapback]

 

logisk tenkning der bear..men du går glipp av nokre gromme ps3 ekslu. da..;)

 

vittig signatur du har Dark by Design..:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS3 kommer til neste år uansett så, må bare vente litt på noen gromtitler. Men til det blir en endring på porting kvaliteten (Oblivion er bevis på at det lar seg gjøre bare man tar seg tid) mellom X360 og PS3 blir jeg å kjøpe til X360 når det kommer til multiplatform titler.

Lenke til kommentar
PS3 siden jeg er avhengig av HDMI tilkobling og flere av multispillene som Dirt har sine fordeler med PS3.

9264373[/snapback]

 

Da skal du vell skaffe deg 360 Elite da siden det har HDMI tilkobling og spillet virtual fighter 5 på 360 siden dette vill ha onlinemuligheter i motsetning til hva PS3 versjonen har :thumbup:

9264833[/snapback]

 

Nei Tekken 5 Online kommer førstkommende Torsdag så trenger ikke det ;)

Dessuten trenger jeg ikke å kjøpe ny konsoll for hver ny funksjon jeg trenger, jeg har PS3. Den har alt jeg trenger out of the box. HDMI, HD spiller ... ting som er "tilleggsutstyr" for dere ;)

9264895[/snapback]

 

Ja du koser deg nok med det fenomenale 480i bildet som du kan få rett ut av boksen fra ps3 :cool:

 

Ellers så er jeg veldig glad i å spille spill og mindre glad i å vente på spill ...

Lenke til kommentar
Ja du koser deg nok med det fenomenale 480i bildet som du kan få rett ut av boksen fra ps3 cool.gif

Hva? Man pakker ut maskinen, kobler den til med en HDMI-kabel, starter den, velger "ja" når den spør om du vil kjøre maks oppløsning og voila, så har du det som passer din tv.

9266540[/snapback]

 

Ja, men ettersom det ikke er noen HDMI kabel med så gjelder ikke dette "rett ut av boksen". ;)

Lenke til kommentar
Ja du koser deg nok med det fenomenale 480i bildet som du kan få rett ut av boksen fra ps3 cool.gif

Hva? Man pakker ut maskinen, kobler den til med en HDMI-kabel, starter den, velger "ja" når den spør om du vil kjøre maks oppløsning og voila, så har du det som passer din tv.

9266540[/snapback]

 

Ja, men ettersom det ikke er noen HDMI kabel med så gjelder ikke dette "rett ut av boksen". ;)

9266553[/snapback]

Stemmer, det hadde jeg helt glemt. En slik kabel burde absolutt følge med.

Lenke til kommentar
Ja du koser deg nok med det fenomenale 480i bildet som du kan få rett ut av boksen fra ps3 cool.gif

Hva? Man pakker ut maskinen, kobler den til med en HDMI-kabel, starter den, velger "ja" når den spør om du vil kjøre maks oppløsning og voila, så har du det som passer din tv.

9266540[/snapback]

 

Ja, men ettersom det ikke er noen HDMI kabel med så gjelder ikke dette "rett ut av boksen". ;)

9266553[/snapback]

 

Vel, det spørs. om du kjøper PS3 OG HDMI kabler, så teoretisk sett gjelder "rett ut av boksen" erm, teorien :p

Lenke til kommentar
Tror jeg ville valgt X360 fremfor PS3, mye fordi de fleste spillene er laget med X360 i tankene og blir deretter portet over til PS3. Spill som Call of Duty 3 og Splinter cell har jo bevist litt hvorfor jeg ville foretrekke det slik.

 

Samt, PS3 blir en alt for dyr enhet, selv om den HDMI (ooooooh). Da velger jeg heller Elite til 4k, og ligger fremdeles 2k under PS3, penger jeg kan bruke på multiplatformspill :)

9266387[/snapback]

 

Du ligger 800 kroner under Playstation 3. Billigste du får en Elite per idag i Norge er 4200kr. Likevel mangler du fortsatt en HD spiller som koster Xbox360 brukere 1500kr på det billigste i Norge. Med andre ord med Xbox Elite + HD DVD spiller så koster den faktisk kr 5700,- , 700kr dyrere enn Playstation 3.

 

Ja "oooooh" HDMI, virker som folk med PS3 er litt mer opptatt av kvalitet enn andre :) Men er derfor vi kjøpte PS3 også. Som Hideo Kojima sa så er Xbox360 som å sitte hjemme og se på dvd mens PS3 er som å dra på kino og se en actionfylt film.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Du ligger 800 kroner under Playstation 3. Billigste du får en Elite per idag i Norge er 4200kr. Likevel mangler du fortsatt en HD spiller som koster Xbox360 brukere 1500kr på det billigste i Norge. Med andre ord med Xbox Elite + HD DVD spiller så koster den faktisk kr 5700,- , 700kr dyrere enn Playstation 3.

 

Ja "oooooh" HDMI, virker som folk med PS3 er litt mer opptatt av kvalitet enn andre :) Men er derfor vi kjøpte PS3 også. Som Hideo Kojima sa så er Xbox360 som å sitte hjemme og se på dvd mens PS3 er som å dra på kino og se en actionfylt film.

9266641[/snapback]

Tja, PS3 er vel mer som å dra på kino bare for å se at forestillingen har blitt utsatt.

 

Jeg har begge konsollene og med vga på 360 og HDMI på PS3 er det ikke noen merkbar forskjell i bildekvalitet.

 

Når jeg kjøper en konsoll er det spill jeg tenker på, og der ligger foreløpig X360 langt foran PS3 i både "kvalitet" og kvantitet. Det jevner seg ut etterhvert, men jeg synes synd på slike som deg som ikke har øyne åpne for andre konsoller enn den ene du holder deg til.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Du ligger 800 kroner under Playstation 3. Billigste du får en Elite per idag i Norge er 4200kr. Likevel mangler du fortsatt en HD spiller som koster Xbox360 brukere 1500kr på det billigste i Norge. Med andre ord med Xbox Elite + HD DVD spiller så koster den faktisk kr 5700,- , 700kr dyrere enn Playstation 3.

 

Ja "oooooh" HDMI, virker som folk med PS3 er litt mer opptatt av kvalitet enn andre :) Men er derfor vi kjøpte PS3 også. Som Hideo Kojima sa så er Xbox360 som å sitte hjemme og se på dvd mens PS3 er som å dra på kino og se en actionfylt film.

9266641[/snapback]

 

Billigst er på Absoluttspill til 3995, billigst i følge prisguiden er 4179.

 

 

Kan du og slutte med å legge til ekstrautstyr for å proppe prisen opp? Skal man begynne å si at HD TVer er drittdyre, og så legge til surroundanlegg og hele sulamitte. Dropp det, det begynner bare å bli ganske teit. Skal jeg si at PS3 er dritdyr og legge til 4 spill, noe kontrollere, HDMI kabler etc?

 

Den reelle prisen på Xbox 360 er langt under PS3, som det synges, thats a fact, thats a thing you cant deny. Så kan du legge til om du vil. Du kan og legge til ekstrautstyr til PS3 og Wii, men det blir ikke reelt å si at prisen er dyrere på grunnlag av tilagt ekstrautstyr.

 

Nå får nå X360 HDMI både på elite og premium, så tror du må beregne en litt mer oppfylt kinosal ved neste forestilling. Om det kun er PS3 eiere som fyller den kinosalen, må der være temmelig god plass ;)

Lenke til kommentar

Jeg vill ha PEACE, Akkurat som filmen "En Dag Uten Krig" Alle hopper opp fra "leirene" sine og møtes på midten, drikker og koser seg.

Derfor kan alle Nintendo, Microsoft og Sony delen hoppe til Felles delen og god snakke om alt mulig. Tilslutt så vill dem ikke krige etter og ha blitt kjent med hverandre :)

Lenke til kommentar
logisk tenkning der bear..men du går glipp av nokre gromme ps3 ekslu. da..;)

 

vittig signatur du har Dark by Design..:D

9266429[/snapback]

Jau, difor blir det nok både ein PS3 og 360 hos dei som er glad i gode spel-opplevingar. Eg skal ha meg PS3 når grom-titlane byrjar rulle ut :) Drakes... f.eks!

 

Hehe, såg denne (signaturen) hos ein anna bruker her, og synes den var litt syrlig, men fortsatt veldig uskuldig morosam :)

 

 

Som Hideo Kojima sa så er Xbox360 som å sitte hjemme og se på dvd mens PS3 er som å dra på kino og se en actionfylt film.

9266641[/snapback]

Kva type film ser me som sit heime då? Brokeback mountain? :)

Har uansett mykje betre bilete og lyd heime, enn dei lokale kinoane. Kva dette seier om kommune annlegget her, vil eg derimot ikkje kommentera meir ;)

 

Enig med Fhj, det er litt mykje 'gnål' om den kabelen. Men, det er òg mykje gnål om eit visst støy frå eit visst DVD drev. Forøvrig kva som byr på størst problemstilling, veit eg ikkje. :)

Lenke til kommentar
Jeg vill ha PEACE, Akkurat som filmen "En Dag Uten Krig" Alle hopper opp fra "leirene" sine og møtes på midten, drikker og koser seg.

Derfor kan alle Nintendo, Microsoft og Sony delen hoppe til Felles delen og god snakke om alt mulig. Tilslutt så vill dem ikke krige etter og ha blitt kjent med hverandre  :)

9266865[/snapback]

I'm with you, Zaleeek. Skytinga skjer i spill. Med pumpehagle. I trynet. Zaleeek vet hva jeg snakker om.

 

Jeg kjøper multispill på den konsollen jeg synes det ser best ut på. That's it.

 

Dette høres sikkert temmelig idiotisk ut, men jeg har kost meg mer online med PS3 enn 360 hittil. Hva det kommer av aner jeg ikke, men det spørs om jeg ikke faktisk kjøper online-spill til PS3 fra nå av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...