Gå til innhold

Stopper Elkjøp/Lefdal og selge PS3?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Et søk i kveld hos http://www.elkjop.no og http://www.lefdal.com gav meget få produkter levert fra Sony. Kun den rosa :tease: Playstation 2 og Sony PSP.

Jeg er nok en liten Nintendo fan-boy og syntes dette er litt morsomt i konsollkrigen, men vil ikke at produktet skal fjernes fra hyllene.

Noen som vet noe om dette er permanent, eller bare dårlig levering?

Edit: liten fix + leif

Endret av Largie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle inn å sjekke prisen for en kamerat. Derfor stusset jeg på dette, internettbutikken pleier å gjenspeile produktene dem har i butikken.

Skrevet
elkjøp og lefdal er vell ikke samma butikk, men har samma eier elr noe sånt etter det jeg har skjønt  :p

9251306[/snapback]

Og felles lager. Og siden begge kjører prisgaranti så er de lik på pris og. Så når både pris og produkter er de samme. Så er det bare navnet på kviteringen som er annerledes ;)

Men har vært på sidene og stusset over det jeg og. De har det nok enda i butikk. Men siden mange som har kjøpt pakketilbudet på nettet har klaget på leveransen så har de nok bare satt det bort siden de sliter med å levere til de som allerede har bestilt. Så dukker nok opp igjen når rotet har ordnet seg.

Skrevet

PS3 har vært ute og inne på nettsidene til Elkjøp/lefdal tidligere også. Rett før de kjørte kampanjen(PS3, ekstra kontroller, Motorstorm, Rfom og Spiderman3) så var ikke PS3 tilgjengelig på sidene deres i ganske lang tid.

Det er veldig mye mindre utvalg i nettbutikken enn det som er i butikkene.

Jeg tørr påstå at det er rimelig selvsagt at Elkjøp kommer til å fortsette og selge PS3.

Skrevet

Dukker nok opp igjen når de har fått levert til alle som venter tipper jeg.

Fikk omsider ekstra Sixaxis og Resistance (fra Lefdal) i går, venter fremdels på Spiderman3, så det har vært en tålmodighetsprøve. Heldigvis kom selve PS3 og Motorstorm lynkjapt (bestilte den 18. juli, hentet på postkontoret 21. juli).

Lars

Skrevet
Dukker nok opp igjen når de har fått levert til alle som venter tipper jeg.

9256248[/snapback]

Venter folk faktisk på PS3? Ikke for å starte en krig her eller noe, men mitt inntrykk er det at det ikke er store problemet med å vandre inn i en hvilken som helst butikk å kjøpe en PS3 noen plasser i verden. Ser da alltid en god del PS3'er i de fleste butikker her i området, inkl. Elkjøp og Lefdal butikkene.

Skrevet

Jeg tror varen er forsvunnet fra nettet i påvente av at alt styret rundt den nye bundelen (økonomiske løsninger på soft-bundle og så videre) skal løse seg, for når alt er 100% spikra så er tilgangen god igjen.

Så ps3 dukker nok opp, vær dere sikre :).

Skrevet
Venter folk faktisk på PS3? Ikke for å starte en krig her eller noe, men mitt inntrykk er det at det ikke er store problemet med å vandre inn i en hvilken som helst butikk å kjøpe en PS3 noen plasser i verden.

Elkjøp / Lefdal hadde et bedre pakketilbud enn de fleste andre men har trøbbel med å levere, ikke noe prob med tilgang på PS3 andre steder.

Lars

Skrevet
Venter folk faktisk på PS3? Ikke for å starte en krig her eller noe, men mitt inntrykk er det at det ikke er store problemet med å vandre inn i en hvilken som helst butikk å kjøpe en PS3 noen plasser i verden.

Elkjøp / Lefdal hadde et bedre pakketilbud enn de fleste andre men har trøbbel med å levere, ikke noe prob med tilgang på PS3 andre steder.

Lars

9261629[/snapback]

Okai. Trodde det var Spiderman/Game som hadde det beste PS3 tilbudet nå.

Skrevet
Er ingen i Elkjøp-butikken her og nysgjerrig som jeg er spurte jeg om de kom til å ta inn nye, men de sa at de skulle vente til jul. :S

9260695[/snapback]

Oj oj. Den var litt skummel... Det kan ikke være så veldig smart :ermm:

Skrevet

Jeg tror at en av 3 er reellt:

1: Selgeren man prata med hadde ikke oversikt i det hele tatt/han spurte de som sitter i kassa.

2: Selgeren tulla, og misforståelser oppsto.

3: Snik tuller med oss (Ikke at jeg tror det, men :)).

1 er nok mest sannsynlig, men jeg kan uansett si at ps3 vil være i samtlige elkjøpbutikker lenge før jul, så ikke frykt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...