Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problem med Burn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jesus christ! for en unødvendig tråd. Få gelius eller whatever til å kjøpe en ny burn.

 

way to go saluttknall! :roll:

9246277[/snapback]

MenGelius vil ikke det som sagt ettersom Johan ikke hadde en hyggelig tone når de snakket sammen i telefonen etter at Gelius hadde kommet hjem fra banen.

:whistle::roll:

Lenke til kommentar
For det første bor jeg i Bergen, for det andre bor de i Sannefjord og for det tredje er det ikke min sak. Grunnen til at jeg poster her er kun for at Gelius ba meg pent.

9246014[/snapback]

Vet du hva, jeg kan deale litt burn hvis dere er interesserte. Skal dere ha med litt melkesjokolade ogsaa? Bor jo i samme by, bare og ta kontakt det.

Lenke til kommentar
For det første bor jeg i Bergen, for det andre bor de i Sannefjord og for det tredje er det ikke min sak. Grunnen til at jeg poster her er kun for at Gelius ba meg pent.

9246014[/snapback]

Vet du hva, jeg kan deale litt burn hvis dere er interesserte. Skal dere ha med litt melkesjokolade ogsaa? Bor jo i samme by, bare og ta kontakt det.

9246631[/snapback]

 

Haha, så forbanna bra dette er :!:

Lenke til kommentar
For det første bor jeg i Bergen, for det andre bor de i Sannefjord og for det tredje er det ikke min sak. Grunnen til at jeg poster her er kun for at Gelius ba meg pent.

9246014[/snapback]

Vet du hva, jeg kan deale litt burn hvis dere er interesserte. Skal dere ha med litt melkesjokolade ogsaa? Bor jo i samme by, bare og ta kontakt det.

9246631[/snapback]

Pass deg for undercoveragenter dat. Husk å ha et kodeord ved overlevering. "Humlesnurr" er et godt kodeord

Lenke til kommentar
Pass deg for undercoveragenter dat. Husk å ha et kodeord ved overlevering. "Humlesnurr" er et godt kodeord

Ja, jeg vil helst ikke faa noen problemer med myndigheter denne gangen, det er saa mye mas.

 

"Det her er real shi.. Uhm, real humlesnurr. Ta en smak selv, blir jo faen stein til de grader."

Lenke til kommentar
Pass deg for undercoveragenter dat. Husk å ha et kodeord ved overlevering. "Humlesnurr" er et godt kodeord

Ja, jeg vil helst ikke faa noen problemer med myndigheter denne gangen, det er saa mye mas.

 

"Det her er real shi.. Uhm, real humlesnurr. Ta en smak selv, blir jo faen stein til de grader."

9246712[/snapback]

 

Ta med hockeypulver å lag kokaparty :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...