Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problem med Burn


Anbefalte innlegg

Johan sa vel tilfeldigvis ikke: "burn motherf*cker, burn", når Gelius hadde drukket den ene av de to boksene? :p

 

Dette er uten tvil den morsomste tråden jeg har lest på lenge!

 

Takk 'saluttknall', for at du gir Norge en utrolig god latter :D

Endret av snowhill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Be Gelius om å kjøpe 6 burn, ringe på hjemme med Johan, å brøle "Party-Party!"  :fun:

9244863[/snapback]

 

Dette er en av de dummeste trådene jeg noen gang har lest! Og det overasker meg at dere faktisk er over 5 år...! :no:

 

Men hvis det faktisk er et problem så synes jeg faktisk den kuleste måten for Gelius og si "han er lei seg" på, er forslaget til COYS.

 

Når er denne festen egentlig? Har den hvert?

Lenke til kommentar
Festen starter på Lørdag, men Gelius er ikke sikker på om han vil arrangere festen i det hele tatt, men hvis den arrangeres blir nok det på Lørdag. Nei, jeg er ikke Gelius for jeg heter Eirik. Offtopic: Egentlig heter ikke Gelius Gelius, men han ville ikke oppgi fult navn på nettet.

9245909[/snapback]

Arrangere festen? Er jo bare en person som kommer uansett! haha skaff dere en hobby jenter.

Lenke til kommentar

Tror jaggu jeg også skal arrangere tomanns-party (m/ burn seff) til helga :p

Jeg sier bare; "hæla i taket og tenna i tapeten!"

 

Flere som er inspirert av Gelius og Johan? For jeg tror tomanns-partyer med burn blir høstens store schlager!

 

EDIT: Glemte litt ord og sånt... ;)

Endret av snowhill
Lenke til kommentar
Tror jaggu jeg også skal arrangere tomanns-party (m/ burn seff) til helga :p

Jeg sier bare; "hæla i taket og tenna i tapeten!"

 

Flere som er inspirert av Gelius og Johan? For jeg tror tomanns-partyer med burn blir høstens store schlager!

 

EDIT: Glemte litt ord og sånt...  ;)

9246021[/snapback]

 

Haha, jeje....

 

 

Sallutknall: be de finne ut at dette selv...

 

Hørt på makan for hvor mye dritt du omgås ass :!:

Lenke til kommentar
Til denne festen hadde farmoren til min venn kjøpt inn 2 Burn. En burn til hver deltaker på festen.
Festen starter på Lørdag, men Gelius er ikke sikker på om han vil arrangere festen i det hele tatt, men hvis den arrangeres blir nok det på Lørdag.

9245909[/snapback]

Haha, jeg har nesten ikke ord altså. Dette er priceless, haha.

 

Han har jo tilogmed hele fredagen på å overtale farmora til å kjøpe en til. Og Gelius må bare forsøke å være den voksne i dette problemet ved å kjøpe en ny burn, selvom det forståelig nok er fryktelig vanskelig.

Lenke til kommentar
Det er ikke det som er poenget. Poenget er at Gelius vil vite hvordan han kan gjøre det bra igjen.

9246135[/snapback]

Du spør, hvis vi svarer så sier du bare:

 

"Men Gelius vil ikke det som sagt ettersom Johan ikke hadde en hyggelig tone når de snakket sammen i telefonen etter at Gelius hadde kommet hjem fra banen."

 

 

Herregud så tåpelige dere er, sitter og sutrer ovenfor en drikke, som koster hele 15kr.

Men fremdeles morsomste tråden på lenge, noen skulle rekonstruert dette i en film.

Lenke til kommentar
Herregud så tåpelige dere er, sitter og sutrer ovenfor en drikke, som koster hele 15kr.

Men fremdeles morsomste tråden på lenge, noen skulle rekonstruert dette i en film.

9246183[/snapback]

 

God ide :D Lurer på hva tittelen kan bli??

9246202[/snapback]

 

"The very best of Sallutt Knall"

 

Jeg brukte 500,- på ei dame jeg trodde var interessert, men nei... sitter ikke å griner over det....

 

 

:cry:

 

 

Ikke så mye iallefall

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...