Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problem med Burn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, dette er den morsomste tråden jeg har lest.

 

Kanskje Johan ikke er så happy på å dra så langt bort fra Gelius ettersom de er så gode kompiser, og blir derfor blir sint for ingenting nå rett før han skal dra fra burnekameraten sin. Typisk det å bli litt cranky før en stor avskjed, særlig når det er burn inni bildet.

 

Hehe, jeg vet ikke hva en burn er for noe engang. Begynner tydeligvis å bli gammel.

Endret av butkus
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg bryr meg er at Gelius er min godeste venn. Gelius er 14, Johan er 13 og jeg er 13. Grunnen til at Gelius ikke vil kjøpe en ny Burn til Johan er fordi Johan svarte Gelius med et frekt og agressivt og oppesent tonefall da Gelius ringte. Kan dere ikke gi Gelius noen råd i steden for å kritisere meg?

Lenke til kommentar
Dere må huske at dette er småbarn, en burn for dem vil være som pils for oss voksne. ;)

9244606[/snapback]

 

Blir ikke sint om noen drikker én pils som var min, blir heller ikke sur om en kompis er dritings før jeg ankommer festen, hm.

 

Slik jeg har forstått det så skulle disse to vennene ha en avskjedsfest alene, med to burn innkjøpt av ho gamlemor. Disse skulle venn1 spare, slik at de kunne drikke sine burn's sammen. Dette glemte desverre venn1, slik ble venn2 skuffet over handlingen, og viste sin anger noe som gjorde at venn1 igjen også ble sint.

 

Typiske fjortisproblemer.

 

Hadde dere vært eldre enn 13-14 år skulle jeg bare sagt "GET OVER IT!". Er ikke verdens største sak, selv om Johan (han som drakk burn?) må si unnskyld - så burde det ikke være noe problem. Men men, dere er altfor unge til å tenke logisk. Hjernen er jo ikke ferdigutviklet engang.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Men jeg er jo ikke innblandet i det hele en gang. Gelius ba meg bare om å lage denne tråden slik at han kunne få hjelp mot Johans vrede. :)

9244869[/snapback]

 

Vis denne tråden til Johan, så kan det hende han skjønner hvor tåpelig han er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...