Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problem med Burn


Anbefalte innlegg

Hei! En venn av meg har en venn som skal reise til India på søndag ettersom faren hans jobber der. Min venn skulle arrangere en avskjedsfest for han. Til denne festen hadde farmoren til min venn kjøpt inn 2 Burn. En burn til hver deltaker på festen. Nå har det seg slik at min venn glemte at den ene Burnen var til festen og drakk den derfor opp. Han ble siden bett ned på banen for å kjøre bensinbil. Der nede møtte min venn de andre og fortalte da situasjonen slik den lå an. Vennen til min venn ble da svært irritert og kalte min venn for den værste person han i sitt liv hadde møtt. Nå lurer min venn på hva han skal gjøre. Etter han kom hjem har han 2 ganger ringt til gjeldene person men kun blitt svart med iritabel stanhaftighet. Hva vil dere nå anbefale min venn å gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss ta det fra topp en gang til. Min venn heter Gelius og han har en venn som heter Johan som snart skal flytte til India. Grunnen til dette er at Johans far (la oss kalle han Monsemann) har jobb i India. Han jobber for Jotun. Uansett ble Gelius bett ned på Ungdomsplassen av Johan. Gelius kom da til å avsløre at han hadde drukket opp en Burn som skulle bli spart til Johans avskjedsfest før han skulle reise til India. Johan ble nå svært irritert. Gelius har prøvd å ringe til Johan flere ganger, men hver gang svarer Johan like irritabelt. Gelius er ikke sikker på hva han skal gjøre og spør derfor dere til råds. :)

Lenke til kommentar
Altså, burn har 15 års grense så jeg lurer litt på hvor gamle dere er.

9244364[/snapback]

 

Har det? Det visste jeg ikke en gang... De i butikken har aldri brydd seg :dontgetit:

9244397[/snapback]

Få som vet det.. ikke at det er særlig viktig, ser på brus som like 'farlig'. Så er litt tullete.

 

 

Fakelegg for 18 år ftw, let's get wasted insted

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Til denne festen hadde farmoren til min venn kjøpt inn 2 Burn. En burn til hver deltaker på festen.

Kjøpt inn bare to burn? Men dere var tre stykker? Jeg hadde blitt lei meg hvis ingen hadde kjøpt burn til meg, når vi skulle ha fest.

 

(to burn, or not to burn ...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...