Gå til innhold

2VS2 Arena Team - Anbefalninger?


Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Møtte et lag med retripally og holypally igår, det var første gangen for å si det sånn. Vi sleit litt i starten, men etterhvert kunne jeg bare feare retripallyn og så løp han rundt i 20 sek mens jeg satte meg ned og drakk:) Det tok sin tid da, men siden de var sjanseløse mot fear var det egentlig avgjort på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tull og tøys, holy palla + ms warrior blir lett utslettet av s.priest+warlock, mage+warrior, mage+mage, og en god del andre high risk teams.

9294674[/snapback]

 

Nei

9294798[/snapback]

 

hør, hvis du ikke er med på at endel crowdcontrol og to ganger så mye skade som en ms warrior kan putte ut i en arena ikke kan ta palla og warrior i med syknronisert dps, så har du ingenting å gjøre på å kommentere dette, da har du ikke prøvd nok oppsett av den typen.

 

LOLOL

 

epix ms warrior + holy pally > SP + WARLOCK

 

faens SP kan nesten ikke gjøre noe dmg pga at SP må heale den faens dmg en bra epix ms warrior gjør :S l2p

9294994[/snapback]

 

nå regner jeg med at du snakker om epix warrior+palla vs blue sp+warlock, warriors scaler bra med gear, men er fortsattt den mest utsatte klassen hvorvidt dots kommer. focus palla, mass dispell bubble, fear heals, deathcoil warrior for å få han av ræven deres i noen sec, drep palla og se på at warrioren dør av dots.

Lenke til kommentar

Mage er IKKE en 2v2 klasse. 2v2 funker bare for healere/rogue/lock. Slik er det.

 

Ja, jeg er klar over at mage/lock KAN være en bra kombo, men man vil ikke ha en 90% win rate slik de fleste "gode" kombos som f.eks Lock/Rogue har hvis man ikke er villig til å spille når få av de gode komboene spiller.

 

Mage/Lock er en god kombo, ingen tvil, men hvis man ser på top 20 de aller fleste at det er noen komboer som går igjen:

 

Lock/Rogue

Lock/Healer

Rogue/Healer

 

Nå, man har en sikkert 50% sjanse til å slå Lock/Rogue kombo, men de to andre komboene er dine nemesis, og de er rett og slett umulig hvis spilt riktig.

 

Ja, jeg er klar over at en Affli lock/ Frost mage kvalifiserte seg til 2v2 Tournament. Men det betyr ikke at det er en super kombo. Mange andre "odd-ball" kombos som f.eks Hunter/Priest klarte også det. Det betyr ikke at det er "gode" komboer.

Lenke til kommentar

http://armory.worldofwarcraft.com/team-inf...elect=Ordinarii

 

2v2-laget med høyest rating i verden er druid/warrior for tida. Druid/warrior har ligget på toppen hver gang jeg har sjekket.

 

Har prøvd druid/warrior selv, og forstår ikke helt hvordan det er mulig. Jeg synes det er rimelig vanskelig å spille den setupen i forhold til easymode-setups som healer/lock, priest/rogue og shadowpriest/lock.

 

Stikkordet er nok shadowresistance-gear.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Har du melee dps+healer lag er det helt forferdelig å møte warr/druid eller rogue/druid. Healer i stealth, warrior/rogue kjører på for fullt, så dukker druid opp fra intet med en kjempeheal, sender du dps på druiden bruker han bare cyclone, root, går i bear form eller løper unna i cat, alt dette mens MS-warrioren/roguen tygger løs på din egen healer.

Lenke til kommentar

Jeg (affliction lock) og en holy priest gjorde det ganske bra her om dagen. Begge har PvE spec, så vi hadde ikke så store forhåpninger. Unstable Affliction vant et par av fightene for oss (fordi dots ikke blir dispella da). Vi har ikke spesielt bra gear til PvP (dårlig med stamina og resilience).

 

Vi endte opp med noe sånt som 9 wins og 2 tap. Begge tapene var mot MS warrior + holy pala. Noen forslag om hvordan vi kan slå disse lagene? Vi lot warriorn være i fred for at han ikke skulle få rage, men fikk ikke ned healern fort nok.. Warriorne gikk på meg så jeg bare fikk casta instant casts (fikk av EN unstable affliction), og presten holdt meg ikke oppe så lenge pga MS. Mulig de hadde mye bedre gear, men det må være noe vi kan gjøre bedre..

 

Edit: Og warriorne var selvfølgelig immune mot fear stort sett hele tiden.

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...