Gå til innhold

2VS2 Arena Team - Anbefalninger?

Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken specc er best for warlocken aa ha i en rogue/lock kombo? Roguen kjorer vel combat som vanlig, men er 27/34/0 best for locken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilken specc er best for warlocken aa ha i en rogue/lock kombo? Roguen kjorer vel combat som vanlig, men er 27/34/0 best for locken?

9301593[/snapback]

Ja.

Skrevet

Overrasket over at ikke flere anbefalte teams inneholder en eller to BM-hunters.

De har jo en voldsom burst damage med Bestial Wrath og Rapid Fire. Er jo dønn umulig å CC dem også.

Selvfølgelig forutsatt at kampen blir kort så Bestial Wrath ikke går vekk.

Skrevet

Min venn og jeg in-game har nå forløbig 1900 rating, begge har noe arena gear+ some raid gear.

Jeg er rogue(21/40/0) og han er Holy/Discipline priest.

Det vi evt. sliter mot hvis de ikke er så spesielt er skillza er blandingen Holy Paladin og Warlock. Spam fear, når du endlig kommer deg til locken stun locker han og fått ned 80% av hpen hans er det palan som "ødelegger" med EN Holy light... Går vi på palan er det 70% hp nede= Shield+Holy light.!

Hater denne kombinasjonen. Så får alle dere er ute som er etter og ødelegge arena ratinga våres er dette den beste måten.

(Syns vi) :p

Skrevet
Overrasket over at ikke flere anbefalte teams inneholder en eller to BM-hunters.

De har jo en voldsom burst damage med Bestial Wrath og Rapid Fire. Er jo dønn umulig å CC dem også.

Selvfølgelig forutsatt at kampen blir kort så Bestial Wrath ikke går vekk.

9303739[/snapback]

Nå er det veldig mange teams som består av bubbleboys da.

Skrevet
Jeg (affliction lock) og en holy priest gjorde det ganske bra her om dagen. Begge har PvE spec, så vi hadde ikke så store forhåpninger. Unstable Affliction vant et par av fightene for oss (fordi dots ikke blir dispella da). Vi har ikke spesielt bra gear til PvP (dårlig med stamina og resilience).

Vi endte opp med noe sånt som 9 wins og 2 tap. Begge tapene var mot MS warrior + holy pala. Noen forslag om hvordan vi kan slå disse lagene? Vi lot warriorn være i fred for at han ikke skulle få rage, men fikk ikke ned healern fort nok.. Warriorne gikk på meg så jeg bare fikk casta instant casts (fikk av EN unstable affliction), og presten holdt meg ikke oppe så lenge pga MS. Mulig de hadde mye bedre gear, men det må være noe vi kan gjøre bedre..

Edit: Og warriorne var selvfølgelig immune mot fear stort sett hele tiden.

9301053[/snapback]

warrioren er ganske kjip å feare ja, men palla'en er en sucker for fear, utnytt det. dere har hva 3 fears i mellom dere + lolcoil, taper dere forsatt i en situasjon som burde ende med lock+priest vs warrior, så er det på tide å begynne å skylde på pve gear kanskje. eventuellt kaan dere feare på palla så mye som mulig mens dere putter warrioren under en så tett sky av dots at han ikke lengre kan se skjermen sin, eventuellt mind controller presten mens du gjør "kort" prosess av palla ved hjelp av fears og generell dotting, kanskje også en og annen angrep fra MCd warrior, hadde vært en fantastisk stilig win... mange muligheter! >:]

Skrevet

4 novas, shatter, IB og alikevel ser du ikke "i win" den typen setups? ;)

hehe, kisen i "I Suck at PvP" filmen spiller dobbel frost i 2v2. sjekk det på wcm, han driver jo med instruksjonelle filmer uansett :]

Skrevet
4 novas, shatter, IB og alikevel ser du ikke "i win" den typen setups? ;)

hehe, kisen i "I Suck at PvP" filmen spiller dobbel frost i 2v2. sjekk det på wcm, han driver jo med instruksjonelle filmer uansett :]

9304646[/snapback]

Ja selvsagt, MEN vi sliter forderdelig mot paladin/lock pala/warrior.

Vi sliter generelt egentlig. Kompanjongen min har 0 resilience, og tør påstå at vi ikke er spesield skilled. Men man blir aldri bedre uten å øve og kunne sin motstander inn og ut.

Skrevet

Nuke lock/warrior til pala begynner å heale, silence paladin nuke lock/warrior. Er ihvertfall det jeg (rogue) og en mage gjør når vi møter warrior/lock og paladin. Kan være litt vanskelig viss paladin dodger eller resister silence. Da er det som regel game over 8) Men 8sec er nok tid til å nuke en lock eller warrior. Iaffal for rogue og mage.

Skrevet (endret)
Min venn og jeg in-game har nå forløbig 1900 rating, begge har noe arena gear+ some raid gear.

Jeg er rogue(21/40/0) og han er Holy/Discipline priest.

Det vi evt. sliter mot hvis de ikke er så spesielt er skillza er blandingen Holy Paladin og Warlock. Spam fear, når du endlig kommer deg til locken stun locker han og fått ned 80% av hpen hans er det palan som "ødelegger" med EN Holy light... Går vi på palan er det 70% hp nede= Shield+Holy light.!

Hater denne kombinasjonen. Så får alle dere er ute som er etter og ødelegge arena ratinga våres er dette den beste måten.

(Syns vi) :p

9304042[/snapback]

Presten manaburner paladin. Du har wound poison på mainhand. Når pala går oom har dere vunnet. Rogue/priest sliter mot warrior/druid og warrior/pala.

EDIT: Hvorfor Hunters er sjeldne i 2v2: LoS-kiting. DoT opp, løp rundt et hjørne, og hunteren kan ikke skyte på deg. Om du er melee+healer løper melee inntil han og angriper, og healeren løper inn i LoS hver gang meleen er skadet, noe som ikke skjer altfor ofte.

Endret av Quicko

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...