Gå til innhold

2VS2 Arena Team - Anbefalninger?

Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mener du dispel eller spell lock? å ha dispell på auto cast funker faktisk greit. Du kan dispelle natures swiftness med den, noe som er umulig manuelt. Men hvis det er spell lock han har på auto cast er det bare å grine over hvordan lock kan eie uten skills av og til.

9243615[/snapback]

Spell Lock ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, for å dra en typisk wow-europeforum her. Du som spiller mage, prøvde kameratens warlock og eide noe villt i pvp? Dang. easy-mode!

Har en kamerat som er holy-pala og jeg er afflictionlock. Lurer på om vi skal prøve oss på litt arena. Burde man være 70 for å gå arena? Jeg er currently bare 60 og han 61 :)

Skrevet
Vel, for å dra en typisk wow-europeforum her. Du som spiller mage, prøvde kameratens warlock og eide noe villt i pvp? Dang. easy-mode!

Har en kamerat som er holy-pala og jeg er afflictionlock. Lurer på om vi skal prøve oss på litt arena. Burde man være 70 for å gå arena? Jeg er currently bare 60 og han 61 :)

9243680[/snapback]

Jeg trengte ikke å spille lock for å forstå at lock er lett i 2v2 (og delvis i 3v3), jeg ville bare spille på den for å se om jeg faktisk klarte det, noe jeg tydeligvis gjorde. Men du forstår vel ikke det, noe jeg ikke forventer heller etter å ha lest det som står under.

Skrevet

problemet slik jeg ser det med warlock+shadowpriest er at ved 2.2 vil resilience spise slike lag som er saa kraftig avhengig av dots, jeg sier ikke at priests og warlocks har burst, men kombinert med los saa vil de fort finne vaerdagen sin vanskelig.

Skrevet

9243680[/snapback]

Jeg trengte ikke å spille lock for å forstå at lock er lett i 2v2 (og delvis i 3v3), jeg ville bare spille på den for å se om jeg faktisk klarte det, noe jeg tydeligvis gjorde. Men du forstår vel ikke det, noe jeg ikke forventer heller etter å ha lest det som står under.

9244016[/snapback]

Mulig ikke, men har fått et generelt inntrykk av situasjonen på forumet der. Og det går som oftest i "Prøvde warlocken til kameraten min og var altfor lett. Trenger ikke ha spilt wow engang for å vinne i pvp med warlock" og som oftest er det en mage som poster. Jeg dro en spøk på det. > Chill <

Skrevet

Ble gladiator i Season 1 med Rogue / Frost mage setup så den er grei nok ja.

Driver nå å spiller arena med druiden, er i team med warrior å vi ligger vel på 1813 rating nå, har ikke spilt så altfor mye. Også har jeg enda litt greens :p

Jeg er forsåvidt resto og warrioren MS såklart. Meget artig kombo det også.

Skrevet

Selv spiller jeg shadow priest og er i 2on2 sammen med en rogue.

Ligger på 1901 rating atm :)

Men er mer skill enn class som bestemmer om det er win-loose situasjoner i alle fall.

F.eks Druid er en klasse jeg helt klart vil tro er vanskelig å spille bra.

Jeg møter sååå mange som ikke spiller spesielt bra, men det hender av og til jeg møter noen helt ville druids som virkelig vet hva dem driver med!

Skrevet
Holy Paladin og MS warrior er helt klart den mest overratede komboen. Det er  i hvert fall min mening.

9278572[/snapback]

Spørs hvilken klasse dere er det;) Spiller selv som priest med warrior, og møter vi warrior/pally er det stort sett alltid game over... BoF, boble, 15k armor, syk manaregain... Eneste sjansen er om jeg får mind controlla warrioren, og det funker ikke mot gode spillere.

Skrevet

Warrior og Warlock skulle vel funker greit og. Da har ikke healeren en sjangs hvis dere møter på team med healer i. Locken holder den opptatt med å spell locke og CoTongues mens warrioren holder ms oppe.nr. 2 kan man bare dotte så lenge, og healeren har dobbelt så mye å dispelle.

Skrevet
Warrior og Warlock skulle vel funker greit og. Da har ikke healeren en sjangs hvis dere møter på team med healer i. Locken holder den opptatt med å spell locke og CoTongues mens warrioren holder ms oppe.nr. 2 kan man bare dotte så lenge, og healeren har dobbelt så mye å dispelle.

9279325[/snapback]

Nah, "min" kombo hadde tatt warrior/lock uten de store problemene vil jeg tro. Jeg lever lenger mot en warrior enn en lock lever mot en warrior, og skulle du være så dum å bruke dots på warrior vil det gå enda bedre pga prayer of mending.

Skrevet
Retripaladins får enhver motstander til å tenke ''lol we got points''.

Holy Paladin og Warlock derimot, oohoooo...

Skal selv kjøre som Demo lock med en Arms warrior når jeg en gang blir 70.

Shadowpriest er ikke veldig bra i 2v2, men skinner i større kamper.

9242871[/snapback]

Derfor en av de beste 2on2 teamsa er en retri paladin og en demo lock?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...