Indexi Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Mener du dispel eller spell lock? å ha dispell på auto cast funker faktisk greit. Du kan dispelle natures swiftness med den, noe som er umulig manuelt. Men hvis det er spell lock han har på auto cast er det bare å grine over hvordan lock kan eie uten skills av og til. 9243615[/snapback] Spell Lock ja.
Rampage Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Vel, for å dra en typisk wow-europeforum her. Du som spiller mage, prøvde kameratens warlock og eide noe villt i pvp? Dang. easy-mode! Har en kamerat som er holy-pala og jeg er afflictionlock. Lurer på om vi skal prøve oss på litt arena. Burde man være 70 for å gå arena? Jeg er currently bare 60 og han 61
Rostad Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 For rated matcher må dere være lvl 70 og ha et arena team som begger er med i.
bandreas Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 http://armory.wow-europe.com/character-she...r=Kazzak&n=Phil Nok sagt!
Indexi Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Vel, for å dra en typisk wow-europeforum her. Du som spiller mage, prøvde kameratens warlock og eide noe villt i pvp? Dang. easy-mode! Har en kamerat som er holy-pala og jeg er afflictionlock. Lurer på om vi skal prøve oss på litt arena. Burde man være 70 for å gå arena? Jeg er currently bare 60 og han 61 9243680[/snapback] Jeg trengte ikke å spille lock for å forstå at lock er lett i 2v2 (og delvis i 3v3), jeg ville bare spille på den for å se om jeg faktisk klarte det, noe jeg tydeligvis gjorde. Men du forstår vel ikke det, noe jeg ikke forventer heller etter å ha lest det som står under.
Mynotir Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Frost mage og affliction warlock. Slår det meste som er blitt sagt som gode kombinasjoner før i tråden.
M@R7!N Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Bandreas, what? Attackpoweren? Alt slags buffs..
DeadbeaT Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 problemet slik jeg ser det med warlock+shadowpriest er at ved 2.2 vil resilience spise slike lag som er saa kraftig avhengig av dots, jeg sier ikke at priests og warlocks har burst, men kombinert med los saa vil de fort finne vaerdagen sin vanskelig.
Rampage Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Vel, for å dra en typisk wow-europeforum her. Du som spiller mage, prøvde kameratens warlock og eide noe villt i pvp? Dang. easy-mode! Har en kamerat som er holy-pala og jeg er afflictionlock. Lurer på om vi skal prøve oss på litt arena. Burde man være 70 for å gå arena? Jeg er currently bare 60 og han 61 9243680[/snapback] Jeg trengte ikke å spille lock for å forstå at lock er lett i 2v2 (og delvis i 3v3), jeg ville bare spille på den for å se om jeg faktisk klarte det, noe jeg tydeligvis gjorde. Men du forstår vel ikke det, noe jeg ikke forventer heller etter å ha lest det som står under. 9244016[/snapback] Mulig ikke, men har fått et generelt inntrykk av situasjonen på forumet der. Og det går som oftest i "Prøvde warlocken til kameraten min og var altfor lett. Trenger ikke ha spilt wow engang for å vinne i pvp med warlock" og som oftest er det en mage som poster. Jeg dro en spøk på det. > Chill <
yuo are smart Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Bandreas, what? Attackpoweren? Alt slags buffs.. 9244192[/snapback] http://armory.wow-europe.com/team-info.xml...=WHATS+GOING+ON Se på win / loss. Og jeg annbefaler forresten rogue / frost mage. Veldig artig og bra setup : )
Overguard Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Ble gladiator i Season 1 med Rogue / Frost mage setup så den er grei nok ja. Driver nå å spiller arena med druiden, er i team med warrior å vi ligger vel på 1813 rating nå, har ikke spilt så altfor mye. Også har jeg enda litt greens Jeg er forsåvidt resto og warrioren MS såklart. Meget artig kombo det også.
Flacid Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 jeg (rogue) går med en dr00d nå. det funker ganske greit når vi kommer inn idet. tranquility er gull verdt
Fuzoya Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Selv spiller jeg shadow priest og er i 2on2 sammen med en rogue. Ligger på 1901 rating atm Men er mer skill enn class som bestemmer om det er win-loose situasjoner i alle fall. F.eks Druid er en klasse jeg helt klart vil tro er vanskelig å spille bra. Jeg møter sååå mange som ikke spiller spesielt bra, men det hender av og til jeg møter noen helt ville druids som virkelig vet hva dem driver med!
OBERST Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Holy pala + MS warrior eller Lock, x2 lock funker det også.
Overguard Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Holy Paladin og MS warrior er helt klart den mest overratede komboen. Det er i hvert fall min mening.
abraxa Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Holy Paladin og MS warrior er helt klart den mest overratede komboen. Det er i hvert fall min mening. 9278572[/snapback] Spørs hvilken klasse dere er det;) Spiller selv som priest med warrior, og møter vi warrior/pally er det stort sett alltid game over... BoF, boble, 15k armor, syk manaregain... Eneste sjansen er om jeg får mind controlla warrioren, og det funker ikke mot gode spillere.
v-gard Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Warrior og Warlock skulle vel funker greit og. Da har ikke healeren en sjangs hvis dere møter på team med healer i. Locken holder den opptatt med å spell locke og CoTongues mens warrioren holder ms oppe.nr. 2 kan man bare dotte så lenge, og healeren har dobbelt så mye å dispelle.
abraxa Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Warrior og Warlock skulle vel funker greit og. Da har ikke healeren en sjangs hvis dere møter på team med healer i. Locken holder den opptatt med å spell locke og CoTongues mens warrioren holder ms oppe.nr. 2 kan man bare dotte så lenge, og healeren har dobbelt så mye å dispelle. 9279325[/snapback] Nah, "min" kombo hadde tatt warrior/lock uten de store problemene vil jeg tro. Jeg lever lenger mot en warrior enn en lock lever mot en warrior, og skulle du være så dum å bruke dots på warrior vil det gå enda bedre pga prayer of mending.
Tmz Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Retripaladins får enhver motstander til å tenke ''lol we got points''. Holy Paladin og Warlock derimot, oohoooo... Skal selv kjøre som Demo lock med en Arms warrior når jeg en gang blir 70. Shadowpriest er ikke veldig bra i 2v2, men skinner i større kamper. 9242871[/snapback] Derfor en av de beste 2on2 teamsa er en retri paladin og en demo lock?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå