Gå til innhold

Monopolsaken får nettside


Anbefalte innlegg

Joda, jeg har lest hva de er tiltalt for, men det betyr ikke at jeg trenger å være enig i surmulingen til AMD.

 

 

Det var noe annet, var ikke det du skrev. INTEL hadde jo ikke betalt lojale kunder men betalt for at de skulle være lojale og boikotte AMD.

9256176[/snapback]

 

Det er helt vanlig å gi rabatter for å bli eneleverandør. At Intel er bedre på dette enn AMD reflekteres i bedriftenes regnskap. Til AMDs forsvar kan det sies at det er en naturlig reaksjon å fly opp i drittsinne når man taper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kiddings oh jon67, større intelfanatikere en dere skal en lete lengre etter.

 

maskiner blir ustabil hvis en ikke vet hva en bygger. dette har jeg forklart gang på gang, og myten om at amd er ustabil er tull og tøys. Har bygget rundt 100 amd maskiner, og ennå ikke hatt noen problem. Og når det gjelder P4, joda jeg husker mange av det tåpelige forsvare dere hadde for denne cpu'en. Greit nå er c2d vesentlig bedre end amd, men har ennå tilgode å se noen amd fanboys komme med tåpelige forsvar for amd på linje med hva some kan presanteres av tullprat for enkelte intel boys.

 

Når det gjelder betaling for å holde andre konkurenter unna er faktisk ikke lovlig, kalles korupsjon uansett hvem som gjør det. Selv aventer jeg dommen før jeg begynner å skrike ut.

 

Når det gjelder prisdumping og ligningend for å oppnå markedsandeler, les litt bed øk før tull kommer ut.

Endret av Osse
Lenke til kommentar
kiddings oh jon67, større intelfanatikere en dere skal en lete lengre etter.

 

Og ikke nok med det, jeg er også CocaCola-fanatiker, Colgate-fanatiker, Tine-fanatiker, Ringnes-fanatiker, Vossafår-fanatiker, Black&Decker-fanatiker osv. Livet er litt morsommere for oss fanatikere. Det er synd at du i din uendelige visdom og refleksjon ikke får oppleve det.

Lenke til kommentar

Jon (flirer) er nok den største amd fantaikeren du vet om, men har ikke særlig grunn til optimise nå for tiden, amd er en mygg av en bedrift i forhold til intel, tror faktisk det går til hælvete med dæm :cry:

 

de har ikke økomien uten kreditorers velsignelse til å kjempe mot intel, selv med bedre produkter klarte intels markedapperat å forlede verden ved hjelp av sin formidable markedsposisjon, og innfrir ikke k10......... tja tøffe tider baktus.

Endret av Osse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...