Gå til innhold

henta ut data knytta til datointervall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Eg lagar eit enkelt system der det skal vera muleg å kjøpa varer i ein bardisk. Prisane kan variera, noko som blir gjort i ein eigen tabell. Kjøparane er å finna i ein konsumenttabell. Konsumtype er øl, brus, cider osv. Konsumlinje har felta ID, Konsument, Konsumenttype, Antall interne, Tidspunkt.

Eg vil henta ut antal kjøpte einingar per konsument på følgjande måte:

Konsument, Varetype, Antal, Pris, Datointervall

Datointervallet må reknast ut ifrå prisendringar i pristabellen. Eg har starta på ei spørjing, men kjem ikkje heilt i mål...

SELECT Konsument.Navn, Konsumtyper.Type, Konsumlinje.[Antall interne], Priser.[Pris medlem], Konsumlinje.Tidspunkt
FROM Konsument, Konsumtyper, Konsumlinje, Priser
WHERE Konsument.ID = Konsumlinje.Konsument
AND Konsumlinje.Konsumtype = Konsumtyper.ID
AND Priser.Konsumtype = Konsumtyper.ID
AND Konsumlinje.Tidspunkt !Her tenkte eg å henta ut alle konsumlinjer som inngår i det aktuelle datointervallet.!

:thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset :)

Men kva er beste måten å henta ut intervalla frå pristabellen?

Eg tenkte noko slikt: Eg skriv inn ein dato, og programmet reknar ut alle aktuelle prisintervall frå den datoen og fram til i dag. Korleis kan eg få spørjinga til å gruppera etter desse prisperiodane?

Skrevet

Men korleis vil du trekkja datoane ut av pristabellen? Det eg er ute etter blir jo då grupperingar av alle datoar med den siste datoen før den aktuelle datoen :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...