Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Skrevet

gleder meg noe hinsides, det blir godt å høre disse gutta LIVE fikk ikke være med i fjor min pappa sa jeg va rfo rlite. men neste år yiha.

håper det ikke blir 18 pga ølsalg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
gleder meg noe hinsides, det blir godt å høre disse gutta LIVE fikk ikke være med i fjor min pappa sa jeg va rfo rlite. men neste år yiha.

håper det ikke blir 18 pga ølsalg

9467021[/snapback]

Altså. Hvorfor er alle så bekymret over 18-årsgrense? Nevn en storkonsert med 18-årsgrense!? Jeg kommer ikke på noen. Det er lov å selge øl på konsert selv om det ikke er 18-årsgrense-konsert.

Skrevet (endret)

Det er ikkje ein storkonsert med 1-2000 tilskodarar.. Koengen i Bergen, Spektrum i Oslo, Valle Hovin i Oslo er eit par døme på store arenaer som kan vere aktuelle for Iron Maiden, men har det nokonsinne vore 18-års grense på dei arenaene?

EDIT: I tillegg er det ordningar med verge og eit avgrensa område til personar under 18 på ein del andre konsertar (bl.a. Dimmu-konserten, der du sjølv seier det). Når ein først er 18 innser ein kor fantastisk aldersgrensa er..

Endret av noodles
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Bekreftet at Iron Maiden kommer til Norge i 2008? Ja.

Bekreftet hvor i Norge konserten skal holdes? Nei.

Skrevet

9546569[/snapback]

hvor står det at de kommer?? etterhva jeg forstår er det kun konsertene i australia + den i tyskland som er bestemt.. finner ikke noe om norge??

Skrevet

9546569[/snapback]

hvor står det at de kommer?? etterhva jeg forstår er det kun konsertene i australia + den i tyskland som er bestemt.. finner ikke noe om norge??

9572677[/snapback]

Chill out. Det er ikke bekreftet at de kommer, men alle vet at de kommer....

Skrevet

9546569[/snapback]

9572677[/snapback]

Chill out. Det er ikke bekreftet at de kommer, men alle vet at de kommer....

9573924[/snapback]

ah.. hehe.. da så...

takktakk

Skrevet
husker det :D

var du på begge konsertene Olumvolum?

9575472[/snapback]

Nei, var bare på den i Oslo.

Flere enn meg som skal på konsert på Ullevi i tillegg til i Norge? For den på Ullevi er bekreftet, er den ikke?

9581196[/snapback]

Konserten på Ullevi er bekreftet ja. Håper de kommer med nøyaktig rute for touren snart.

Skrevet

vis de skal ha stor plass...

hvorfor begyner de ikke og ha konserter på ulevold eller noe? vis det er i IKKE fotball tiden eller noe??

tar det i et hjørne der og utover hele stadion ellers?? hadde jo vert ganske kult da

Skrevet (endret)

Var ikkje Maiden på Ullevåll eller ein anna stadion for nokre år sidan? Meiner eg såg bilete frå det.

Håpar dei kjem til Bergen neste år og.

Endret av Zeph
Skrevet

Mulig de har vært på Ullevaal før. Kan ikke si sikkert ja eller nei. Det er en passende arena og sannsynligvis det stedet i Norge som kan ta flest personer. Håper det blir der. Valle Hovin er jo også et veldig bra sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...