Gå til innhold

Svindlet av Elkjøp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du åpner pakka så går heile svindelsaka di rett opp i røyk, faktisk den største "svindlaren" i saka kan bli det sjølv viss du prøver å få returnert vara som ny og feillevering på elkjøps rekning.

 

1) Anten så tar du rekninga med angrefristen sidan du vil teste maskina eller så

2) Returnere den uåpna etter å ha kontakta elkjøp for å rydde opp i feil-leveransen.

Lenke til kommentar

Om elkjøp har svindlet noen i denne sammenhengen så er det fint om du drar til politiet og anmelder saken, da svindling i norge er ulovlig og straffbart.

 

Har det derimot IKKE vært svindelforsøk, ta kontakt med kundeservice, så regner jeg med at du får portoen refundert når du returnerer maskinen.

 

Husk at det ikke er returrett på spillene dersom forseglingen er brutt.

 

Husk også at elkjøps 30 dagers returrett er en frivillig ordning, og ikke lovbestemt :).

 

Hilsen en selger i Elkjøp.

Lenke til kommentar
Korleis tok du kontakt med lekjøp for å få avbestilt ordren? Viss du har skriftleg dokumentasjon på at bestillinga var kansellert  så ligger feilen hjå elkjøp

 

Ikke nødvendigvis. Dersom en bestilling er kommet så langt i prosessen at selger ikke enkelt kan avbryte utsendelsen har selger rett til å sende ut varen selv om selger vet at kjøper ikke ønsker den.

Lenke til kommentar
Korleis tok du kontakt med lekjøp for å få avbestilt ordren? Viss du har skriftleg dokumentasjon på at bestillinga var kansellert  så ligger feilen hjå elkjøp

 

Ikke nødvendigvis. Dersom en bestilling er kommet så langt i prosessen at selger ikke enkelt kan avbryte utsendelsen har selger rett til å sende ut varen selv om selger vet at kjøper ikke ønsker den.

9222156[/snapback]

Når bestillinga har komme så langt er jo "point of no return" passert, dermed blir det faktisk dårleg kundebehandling å sei at denne er ok å kansellere når kundebehandler veit at ordren går ut likevel.

Lenke til kommentar
Når bestillinga har komme så langt er jo "point of no return" passert, dermed blir det faktisk dårleg kundebehandling å sei at denne er ok å kansellere når kundebehandler veit at ordren går ut likevel.

9226270[/snapback]

 

Elkjøp er ikke en 1-manns bedrift el.

Hva kundebehandleren har sagt eller ikke vet ingen av oss, men helt sikker sagt noe om at " ja, det skal vi prøve på" og så sendt en intern-melding el til pakkeavdeling som allerede var igang med ordren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...