Gå til innhold

CPU, RAM, Grafikk-kort som drar AoC på MIDDELS.


Anbefalte innlegg

Hvis det er en person med god peiling på HARD-WARE og kravene til systemet som skal dra "Age of Conan" her, på dette forumet. Så vær så snill... Sett opp linker til:

 

CPU

RAM

Grafikk-kort som støtter dx-9

 

Som kan dra "Age of Conan" på MIDDELS INNSTILLINGER.

 

Jeg ser helst at produktene er "rimelige"

 

PS: Hvis Den første som kommenterer klarer å liste opp det jeg er ute etter. Så kan en moderator stenge posten.

 

Vær så snill og ikke post masse tull her, vil kun ha svar på det jeg spør om.

 

På forhånd takk.

Endret av -stiaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6600GT - this is probably the card which marks the boundary between playability. You could probably run the game on lowest settings, low at 800*600 (acceptable to good FPS).

 

Herre... 800x600 det vet jeg ikke om jeg gidder.

 

Kjipt at 6800 LE kortet mitt tok kvelden for et par uker siden. Klokket og softmoddet, slik at det var like godt som et 6800GT (med unntak av mengden ram) :hrm:

Lenke til kommentar
OI, 800x600, bummer!

9215919[/snapback]

 

Nemlig.

 

Har noen problemer med skjermkortet, selv om de "fikset" det for ca 3 uker siden.

 

Tror det blir en innlevering til, kanskje jeg blir heldig og får et kort som er bedre enn 6600GT, kanskje jeg får det samme på nytt :hmm:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg har nok RAM til å kjøre det, men enda failer jeg på testen...

 

Video Card

Minimum: 128 MB DirectX 9.0c Graphics Card with Shader 2.0 support (NVIDIA GeForce 6800+ / ATI Radeon 9800+)

You Have: NVIDIA GeForce 6200 TurboCache (Microsoft Corporation - WDDM) (GeForce 6200 TurboCache(TM

 

FAIL: Sorry, your video card does not meet this minimum requirement. Upgrade to a more powerful video card will make all your applications look better. Click the 'We Recommend' button to see some great options.

 

Hva-faen?

Lenke til kommentar
Hva-faen?

9216283[/snapback]

 

geforce 6200 er ikke akkurat laget for å spille med, samt at det begynner å dra på årene så det skulle da ikke ha vært en overraskelse?

 

Du må fikse AoCwiki linken din.

 

[url=http://aoc.wikia.com/wiki/index.php?title=Main_Page]Age of Conan Wiki[/url]

 

Kopier og lim inn.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Eventuellt jobbe litt i helgene frem til November og du har penger nok til et brukbart kort for AoC.

9216224[/snapback]

 

Såklart... men jeg har en PC av gammel standard, noe som vil si at jeg ikke kommer til å kun oppgradere skjermkort av gammel standard, da kjøper jeg heller en helt ny PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...