Gå til innhold

Vurderer og starte på'n igjen, hvilken server?


Anbefalte innlegg

Ja, jeg vurdere da og starte opp og spille wow igjen, kommer da til og starte på nytt, med ny chr osv, men hvilken server tror dere har en framtid som en grei raiding server, om det er alliance eller horde spiller liten rolle, men nevn gjerne hvilken side det ser mest lovendes ut på.

PvP eller Normal server spiller også liten rolle men RP server takler jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sà fort jeg kommer hjem fra ferien skal jeg starte opp igjen. Har nà ikke spilt siden mai og savnet tida hvor jeg var avhengig. Gidder ikke begynne pà locken min igjen sà jeg vil rerolle. Har planer om en Orc Mage, men er like usikker som deg pà hvilken server.

Lenke til kommentar

Vell, hvis du har lyst kan du jo joine Mazrigos (horde). Har noen raidingguilds, t.o.m 2 norske (skandenaviske). talent & core hvis jeg husker riktig. Tror den mest "hardcore" guilden har begynt på BT. (Jeg er ganske sikker på det vertfall).

 

Har en 43 UD priest på serveren (Abra), som min main. (begynte igjen litt før sommerferien).

 

kansje vi prækast ingame.

Lenke til kommentar
Dere kan jo gjerne holde dere litt mere OT da...

Men leiter da etter en server som høyst sannsynelig kommer til og være litt liv på etter neste exp, og er vel mer eller mindre ett must med stabil raid guild der, orker ikke og henge rundt på en død server..

9214690[/snapback]

 

klarer du ikke foreksempel å se på realm list for å se hvem som er high, medium, low populated.

klarer du ikke å se gjenom noen realm forums for å se etter aktivitet.

klarer du ikke å velge selv i det hele tatt?

er neste topic fra deg "hvilken klasse skal jeg velge?"

og desverre er det veldig få folk her inne som er synske vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Dere kan jo gjerne holde dere litt mere OT da...

Men leiter da etter en server som høyst sannsynelig kommer til og være litt liv på etter neste exp, og er vel mer eller mindre ett must med stabil raid guild der, orker ikke og henge rundt på en død server..

9214690[/snapback]

 

klarer du ikke foreksempel å se på realm list for å se hvem som er high, medium, low populated.

klarer du ikke å se gjenom noen realm forums for å se etter aktivitet.

klarer du ikke å velge selv i det hele tatt?

er neste topic fra deg "hvilken klasse skal jeg velge?"

og desverre er det veldig få folk her inne som er synske vil jeg tro.

9215519[/snapback]

 

Nå er det generelt sett da, en server med altfor mye folk på blir fort stusselig, mange av realms forumene kan godt være døde men det er bra med aktivitet og vice versa

Har som sagt spilt en del tidligere men gav meg etter at vi begynte med magtheridon, da jeg var mer eller mindre lei.

Grunnen til at jeg spør er fordi at etter TBC ble en del servere døe, lite folk masse migration til andre servere guild's som ble oppløst i hoi og hei.

Å jeg tror at servere der flereguilds som faktisk fortsatt eksisterer og fortsatte og raide i TBC og fortsatt gjør det antageligvis kommer til og holde seg oppe etter neste exp også.

Er ikke hjernedød, og om du ikke har mere konstruktive innlegg og komme med kan du like gjerne la være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...